مدیرکل ورزش خوزستان: برای رشد بیلیارد باید از تمام ظرفیت ها استفاده کرد

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه در رشته بیلیارد با تهران اول هستیم گفت: برای حفظ و ارتقای جایگاه خود باید تلاش کنیم تا بتوانیم ورزشکارانمان در خارج از کشور صاحب موقعیت بیشتری شوند. به گزارش ایرنا فریبرز کیانی زاده روز شنبه در مجمع هیات بیلیارد و بولینگ خوزستان که با حضور رییس […]

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه در رشته بیلیارد با تهران اول هستیم گفت: برای حفظ و ارتقای جایگاه خود باید تلاش کنیم تا بتوانیم ورزشکارانمان در خارج از کشور صاحب موقعیت بیشتری شوند. به گزارش ایرنا فریبرز کیانی زاده روز شنبه در مجمع هیات بیلیارد و بولینگ خوزستان که با حضور رییس فدراسیون برگزار شد خطاب به رییس جدید هیات بیلیارد و بولینگ استان اظهار کرد: انتظار ما از شما آن است که از همه ظرفیت های بولینگ و بیلیارد خوزستان برای رشد این ورزش استفاده کنید. وی افزود: سازمان آب وبرق خوزستان امکانات خوبی در زمینه بولینگ دارد از این رو تعامل با این سازمان می تواند کمک خوبی برای شما باشد.

81932134-70465395

کیانی زاده گفت: به نظر من لازم است به جای دو رشته که اکنون فعال هستیم آن را افزایش داده و به پنج رشته از شش رشته موجود افزایش دهیم. وی با بیان اینکه گفته می شود 28 باشگاه بیلیارد در این استان وجود دارد اظهار داشت:لازم است هیات این باشگاه ها را شناسایی و آمار دقیق آنها را مشخص و برای آنها مجوز کار صادر شود. مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اینکه نیروهای خوبی در زمینه این ورزش در خوزستان وجود دارد که لازم است از وجود آنان استفاده شود گفت: به نظر من یکی دیگر از اموری که هیات باید مدنظر داشته باشد و به آن ورود جدی داشته باشد بخش بانوان است. در همین مجمع رای گیری به عمل آمد و مجید شیرین کار برای مدت چهار سال به عنوان رییس هیات بولینگ وبیلیارد خوزستان انتخاب شد.