طالقانی :تنها راه پایان حاشیه های فولاد برکناری سر مربی آن است

رئیس هیات فوتبال خوزستان گفت: یکی از راه های اصلی پایان دادن به حاشیه های باشگاه فولاد برکناری سرمربی این تیم است چرا که با توجه به جایگاه فولاد و نتایج ضعیفش حاشیه سازی برای تیم بوجود آمده است.عبدالکاظم طالقانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حاشیه های دیدار […]

رئیس هیات فوتبال خوزستان گفت: یکی از راه های اصلی پایان دادن به حاشیه های باشگاه فولاد برکناری سرمربی این تیم است چرا که با توجه به جایگاه فولاد و نتایج ضعیفش حاشیه سازی برای تیم بوجود آمده است.عبدالکاظم طالقانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حاشیه های دیدار تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر کشور اظهار کرد: تیم فولاد خوزستان در فصل گذشته با نتایج قابل قبولی که کسب کرد توقع هواداران را بالا برد و در این فصل به دلیل نتایج بسیار ضعیف هواداران این تیم را نگران کرده است.

65884708688140321890

وی به ناهنجاری های موجود در فوتبال کشور اشاره کرد و افزود: برخی حرکت های تماشاگران در مسابقات حساس امر طبیعی است اما تیم فولاد خوزستان در هفته های اخیر با نتایج ضعیفی که در کارنامه خود ثبت کرده است تماشاگران را عصبی کرده است. رئیس هیات فوتبال خوزستان ادامه داد: آسیب زدن به اموال بیت المال به هیچ عنوان مورد تایید نیست و این حرکت های ناشایست می تواند آسیب های جدی به فوتبال استان وارد کند. وی به تخریب صندلیهای ورزشگاه از سوی برخی هواداران تیم فولاد خوزستان اشاره کرد و گفت: ورزشگاه متعلق به تماشاگران است و آنان نباید ناراحتی خود را اینگونه نشان دهند.

طالقانی تصمیمات اشتباه مدیریتی را در به وجود آمدن این ناهنجاری ها تاثیرگذار دانست و گفت: برخی مدیران به عقیده خودشان تصمیمات سازنده و درستی را برای هدایت یک تیم اخذ می کنند اما در عمل این نوع تصمیمات به فوتبال یک باشگاه آسیب وارد می کند. وی برکناری سرمربی تیم فولاد خوزستان را در زمان حاضر به سود فوتبال این استان و باشگاه فولاد دانست و گفت: اسکوچیچ در سال گذشته تیمی را تحویل گرفت که بازیکنان باتجربه تری را در اختیار داشت اما امسال با تشخیص اشتباه بازیکنانی را به خدمت گرفت که کارایی لازم را نداشته و علاوه بر این که به سود تیم نبودند به ضرر تیم کار کرده اند. رئیس هیات فوتبال خوزستان بیان کرد: اشتباهات این سرمربی بارها از سوی هواداران و پیشکسوتان باتجربه استان به وی گوش زد شده است اما توجه نکردن این مربی باعث شد که تیم مسیر اشتباهی را در پیش گیرد.

وی به قابلیت های بازیکنان تیم دوم فولاد خوزستان اشاره کرد و گفت: تیم فولاد نوین یکی از تیم های خوب باشگاه فولاد خوزستان است که بازیکنان مطرحی را به فوتبال ملی معرفی کرده است اما این مربی به دلیل لج بازی با برخی بازیکنان این تیم آن ها را در این فصل جذب نکرده و همین امر باعث شد این بازیکنان به سایر تیم های لیگ برتر بروند. وی افزود: باتوجه به شرایطی که در این فصل برای تیم فولاد خوزستان ایجاد شده است این شائبه ایجاد شده که برخی از مسئولان فولاد هیچ تمایلی به تیم داری در لیگ برتر ندارند به همین دلیل تصمیم به حفظ این سهمیه در لیگ برتر نیستند.

رئیس هیات فوتبال خوزستان در خصوص خسارت های وارد شده به ورزشگاه غدیر و شکستن بیش از یک هزار صندلی این ورزشگاه گفت: بی شک تمامی خسارت های وارده به سکوهای ورزشگاه و شیشه های درب های ورودی از باشگاه فولاد مطالبه می شود و امید می رود که مسئولان این باشگاه هرچه سریعتر برای حل این موضوع قدم های جدی بردارند.

تیم استقلال تهران در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر روز جمعه میهمان تیم بحران زده فولاد خوزستان بود که این دیدار با برتری دو بر صفر آبی پوشان مقابل تیم اهوازی به پایان رسید و استقلال بار دیگر به صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال بازگشت. این شکست باعث شد هواداران فولاد در پایان بازی اقدام به تخریب صندلی های ورزشگاه کرده و به شیشه های درب ورودی ورزشگاه و خودروی شخصی برخی از هواداران خسارت وارد کنند. هواداران معترض در حالی که بیش از 30 دقیقه از پایان بازی گذشته بود، همچنان در ورزشگاه حضور داشته و برخی از صندلی های سکوهای ورزشگاه را کنده و به درون زمین پرتاب کردند