گزارش اختصاصی از شوشتر / شما به کدامیک از نامزدهای انتخابات مجلس رای می دهید؟

سرنوشت فعالیت انتخاباتی همه کاندیدا چند ماه دیگر مشخص می شود و از بین همه کاندیدای انتخابات مجلس تنها یک نفر می تواند کرسی نمایندگی مردم شهرستانهای شوشتر و گتوند را به دست بگیرد ..به گزارش صفحه ویژه انتخابات مجلس دهم سایت خبری – تحلیلی پیک شوشتر ، زمان برای کاندیدا به سرعت می گذرد […]

سرنوشت فعالیت انتخاباتی همه کاندیدا چند ماه دیگر مشخص می شود و از بین همه کاندیدای انتخابات مجلس تنها یک نفر می تواند کرسی نمایندگی مردم شهرستانهای شوشتر و گتوند را به دست بگیرد ..به گزارش صفحه ویژه انتخابات مجلس دهم سایت خبری – تحلیلی پیک شوشتر ، زمان برای کاندیدا به سرعت می گذرد و همه کاندیدا تنها چند ماه دیگر فرصت دارند تا خود را در بین مردم شهرستانهای شوشتر ، گتوند و حومه معرفی نمایند .سرنوشت فعالیت انتخاباتی همه کاندیدا چند ماه دیگر مشخص می شود و از بین همه کاندیدای انتخابات مجلس تنها یک نفر می تواند کرسی نمایندگی مردم شهرستانهای شوشتر و گتوند را به دست بگیرد

2cb0da3ec17c6c

اخبار رسیده نیز حاکی است که همه کاندیدا فعالیت انتخاباتی خود را در شوشتر و گتوند تشدید نموده اند و کاندیدا به سرعت در حال سبقت گرفتن از یکدیگر برای پیروزی در انتخابات می باشند .در گزارش زیر مردم با صراحت و شفافیت موضع خود را نسبت به کاندیدای این دوره از انتخابات مجلس بیان نموده اند .خبرنگار سایت خبری – تحلیلی پیک شوشتر در بخش پنجم این گزارش به میان مردم در بازار و سطح شهر رفت و با این پرسش که ” شما به کدامیک از کاندیدای انتخابات مجلس رای می دهید ؟ ” گزارش اختصاصی تهیه نموده است که این گزارش تقدیم حضور مردم قرار می گیرد :

خانم احمدزاده در پاسخ به پرسش خبرنگار پیک شوشتر که شما به کدامیک از کاندیدای انتخابات مجلس رای می دهید ؟ گفت : من به کاندیدایی رای می دهم که به دنبال حقوق بانوان این منطقه باشد ولی هنوز نمی دانم کدام کاندیدا در شوشتر می تواند حقوق خانمها را پیگیری کند تا به او رای بدهم .خانم احمدزاده در پاسخ خبرنگار پیک شوشتر که ملاک انتخاب کاندیدای خود در شهرستانهای شوشتر و گتوند اصولگرا می باشد یا اصلاح طلب ؟ گفت : روحیات خانمها در گرایشهای سیاسی معمولا جناح اصلاح طلبان هستند ولی باید ببینیم در نهایت کاندیدای اصلاح طلبان شوشتر و گتوند چه کسی از بین شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان و حزب اعتمادملی انتخاب می شود ولی مطمئنم که خانمهایی که من می شناسم آماده هستند تا در ستاد انتخاباتی کاندیدای اصلاح طلب شوشتر فعالیت نمایند . حتی چند نفر از دوستان من می پرسند که برای عضویت در شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان و حزب اعتمادملی شاخه شوشتر باید به کجا مراجعه کنیم ؟ از پیک شوشتر می خواهم که برای عضویت خانمها و آقایان اطلاع رسانی کند چون نزدیک انتخابات مجلس هم هستیم .

رضا محرم نژاد هم در پاسخ به پرسش خبرنگار پیک شوشتر که شما به کدامیک از کاندیدای انتخابات مجلس رای می دهید ؟ گفت : من چون اصولگرا هستم به کاندیدای اصولگرایان در شوشتر رای می دهم . ولی از پیک شوشتر تشکر می کنم که با جدیت دارد انتخابات در شوشتر و گتوند را از قومیتی و طایفه ایی به انتخابات حزبی و جناحی سوق می دهد .آقای محرم نژاد در پاسخ خبرنگار پیک شوشتر که چرا شما طرفدار برگزاری انتخابات حزبی هستید می گوید : انتخابات حزبی به سود مردم شوشتر و گتوند است چون نماینده آینده شوشتر در مجلس به خاطر حیثیت جناح و حزب خود به وعده هایش عمل می کند و حزب طرفدار او هم از کاندیدای خود پاسخ می خواهد و مردم شوشتر و گتوند هم می توانند وعده های نماینده را مطالبه کنند . به نظر من انتخابات حزبی بهترین نوع انتخابات است که پیک شوشتر در حال آموزش و فرهنگ سازی بین مردم شوشتر و گتوند است می باشد و بدترین نوع انتخابات هم انتخابات قومیتی و طایفه ایی است که ما مردم یک بار تجربه تلخی از درگیری بین طرفداران آقایان فراتی و کریمی در شوشتر شاهد بودیم و مردم در آن زمان به قومیت شوشتری و بختیاری فقط رای دادند و منجر به درگیری شدید در شهرستان شد اما اگر انتخابات حزبی بود مردم به حزب و جناح طرفدار خود رای می دادند . شما پایه گذار انتخابات حزبی در شوشتر هستید و امیدوارم که انتخابات بعدی در شوشتر مانند انتخابات شورای شهر و غیره هم حزبی برگزار بشود نه قومیتی و طایفه ایی .

مریم حسینی هم در پاسخ به پرسش خبرنگار پیک شوشتر که شما به کدامیک از کاندیدای انتخابات مجلس رای می دهید ؟ گفت : من از بین کاندیدا به کسی رای می دهم که برنامه برای اشتغال ، عمران و آبادانی شوشتر و گتوند داشته باشد .خانم حسینی در پاسخ خبرنگار پیک شوشتر که جناح و حزب سیاسی کاندیدا هم برای شما اهمیت دارد یا خیر گفت : حتما اهمیت دارد و در حال تحقیق بین جناح اصولگرایان و اصلاح طلبان هستم ولی هنوز آشنایی با این جناحها و حزبها ندارم و در پیک شوشتر اخبار انتخابات مجلس را دنبال می کنم تا به یکی از این جناحها و حزبهای سیاسی برسم .حمید طالبی هم در پاسخ به پرسش خبرنگار پیک شوشتر که شما به کدامیک از کاندیدای انتخابات مجلس رای می دهید ؟ گفت : من به کاندیدایی رای می دهم که به قول پیک شوشتر شفاف بگوید اصولگرا است یا اصلاح طلب . ولی بسیاری از این کاندیدا در شوشتر هنوز می ترسند بگویند که اصولگرا هستند یا اصلاح طلب . من در چند جلسه انتخاباتی با چند کاندیدا که حضور داشتم از آنها می پرسم که طرفدار کدام جناح و حزب سیاسی هستید؟ یا می گویند من حزبی نیستم یا می گویند بعدا به شما خصوصی می گویم . اینطور نمی شود به نظرم این کاندیدا دارند مردم را گول می زنند که حزب طرفدار خود را معرفی نمی کنند ولی آقای پیکری گفت من اصلاح طلب هستم . انتظار دارم بقیه کاندیدا هم با مردم روراست باشند و شجاعانه بگویند که اصلاح طلب هستند یا اصولگرا تا تکلیف مردم مشخص بشود .گفتنی است که به علت استقبال مردم از تهیه این گزارشها ، خبرنگار پیک شوشتر تا پایان روز انتخابات گزارشهای مردمی دیگری نیز با همین موضوع تهیه می نماید و در صفحه ویژه انتخابات مجلس دهم سایت خبری – تحلیلی پیک شوشتر منتشر می شود .