اعزام تیم تخصصی از معاونت فرهنگی شهرداری اهواز به  مناطق زلزله زده کرمانشاه

۱۲ نفر از کارشناسان معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز به منظور کمک به زلزله زدگان مناطق غرب کشور به استان کرمانشاه اعزام شدند. امیر آهن جان معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز ضمن عرض تسلیت به ملت شریف ایران و بازماندگان زلزله کرمانشاه گفت: به منظور کمک رسانی و کاستن از آلام مصیبت زدگان زلزله کرمانشاه […]

۱۲ نفر از کارشناسان معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز به منظور کمک به زلزله زدگان مناطق غرب کشور به استان کرمانشاه اعزام شدند. امیر آهن جان معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز ضمن عرض تسلیت به ملت شریف ایران و بازماندگان زلزله کرمانشاه گفت: به منظور کمک رسانی و کاستن از آلام مصیبت زدگان زلزله کرمانشاه در حرکتی خودجوش و جهادی تیمی۱۲ نفره از کارشناسان معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز که تخصص های مختلفی دارند به منظور امداد رسانی به بازماندگان زلزله مهیب غرب کشور امروز به استان کرمانشاه اعزام شدند.

وی افزود: بلایای طبیعی اتفاقات پیش بینی نشده و ناگواری هستند که ممکن است هر گوشه ای از این کره خاکی را درگیر خود کنند و در چشم برهم زدنی صد ها و هزاران خانه را ویران کرده و انسانهای زیادی را به کام مرگ ببرند.فارغ از اینکه می توان با ساخت بناهای مستحکم و ایمن در زمان وقوع این حوادث از امنیت بیشتری برخوردار بود ولی بنابر حس انسان دوستانه و وجدانی بیدار به دنبال وقوع این حوادث تلخ باید دست یاری به سوی مصیب زدگان دراز کرد و در حد توان بخشی از آلام روحی و جسمی این هموطنان را تسکین داد.آهن جان گفت : برهمین اساس تیمی ۱۲ نفره از کارشناسان معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز به صورت داوطلبانه به استان کرمانشاه و مناطق زلزله زده اعزام شدند. در این تیم تخصصی افراد متخصص در زمینه های امدادگری و روانشناسی و … حضور دارند.