آیت الله حیدری : نیروی انتظامی پیشانی ،مایه خیر و برکت و عزتمندی نظام است

آیت الله دکتر حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خوزستان به مناسبت نخستین روز از هفته ناجا در محل ستاد فرماندهی این نیرو در اهواز اظهار کرد: بحث امنیت از اهداف راهبردی نظام اسلامی بوده که نیروی انتظامی همواره در برقراری آن در جامعه پیشتاز است. […]

آیت الله دکتر حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خوزستان به مناسبت نخستین روز از هفته ناجا در محل ستاد فرماندهی این نیرو در اهواز اظهار کرد: بحث امنیت از اهداف راهبردی نظام اسلامی بوده که نیروی انتظامی همواره در برقراری آن در جامعه پیشتاز است.

آیت ا… محسن حیدری اظهارکرد:هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی است که رسالت و جایگاه نیروی انتظامی را در نظام مقدس اسلامی بازبینی کنیم.وی افزود: این هفته فرصتی برای قدردانی از نیروهای خستگی ناپذیری است که در طول سال با حضور همیشگی خود در صحنه برای برقراری نظم و امنیت در جامعه تلاش فراوانی دارند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در این هفته جا دارد یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و مرزبانی خوزستان را که برای دفاع از امنیت مرزها جان خود را نثار کردند، گرامی بداریم.وی گفت: از رسالت های بزرگ نیروی انتظامی، سپاه ، بسیج، ارتش و اداره کل اطلاعات بحث امنیت است که در این میان نیروی انتظامی نقش ویژه ای را ایفا می کند.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی پیشانی نظام و مایه خیر و برکت و عزتمندی نظام است و امید است که همواره در برقراری نظم و امنیت و مقابله با جرائم مختلف در کار خود روز به روز پیشرفت های بزرگ حاصل کند.در این آیین ضمن تقدیر از جمعی از پیشکسوتان، جانبازان و خانواده های شهدای انتظامی خوزستان، یگان های نمونه نیروهای مسلح از مقابل جایگاه رژه رفتند.