اقبال محمدیان : اصرار 18 نماینده خوزستان به بازگشت مقتدایی استاندار سابق بود!

 نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: اصرار مجمع نمایندگان خوزستان به بازگشت مقتدایی استاندار سابق خوزستان بودکه معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد این امر سابقه ندارد. اقبال محمدیان شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بومی بودن استاندار آینده خوزستان فقط یک شاخصه است، داشتن تجربه کافی، […]

 نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: اصرار مجمع نمایندگان خوزستان به بازگشت مقتدایی استاندار سابق خوزستان بودکه معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد این امر سابقه ندارد. اقبال محمدیان شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بومی بودن استاندار آینده خوزستان فقط یک شاخصه است، داشتن تجربه کافی، توان مدیریتی بالا، فراجناحی عمل کردن، برنامه محور بودن و داشتن شناخت کافی از مشکلات استان همه از جمله شاخصه هایی است که استاندار آینده خوزستان باید داشته باشد.

2011800

وی افزود: ابتدای کار اصرار مجمع نمایندگان به بازگشت مقتدایی استاندار سابق خوزستان بود که در جلسه با جهانگیری معاون اول رئیس جمهور وی اعلام کرد تا به حال سابقه نداشته که استانداری به این شکل برگردد. به هر حال این حق را به آنها می دهیم چون اقتدار دولت هم زیر سؤال خواهد رفت. نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقتدایی استاندار سابق خوزستان کارهای خوب زیادی از جمله پلاک اروند برای استان انجام داد که از وی برای انجام این اقدامات خوب قدردانی می کنیم. تلاش می کنیم تا در صورت امکان طرح پلاک اروند به صورت یک مصوبه در مجلس تصویب شود. محمدیان بیان کرد: خوزستان مظلوم واقع شده و مانند مادر مهربانی که از شیره جانش به همه فرزندانش عطا کرد، خوزستان نیز به تمام کشور کمک کرد ولی امروز دیگر بی رمق شده است.

وی با اشاره به آب های جاری به عنوان یکی از مزیت های استان خوزستان گفت: صنعت، اقتصاد و کشاورزی کشور مدیون خوزستان است ولی ما به حق خودمان نرسیدیم. ترکیبی از نیروهای جدید، باتجربه و با انگیزه را در این دوره از نمایندگان مجلس خوزستان داریم که فرصت خدمتگزاری برای ما ایجاد شده است. نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامطلوب جاده های خوزستان گفت: تنها نماینده خوزستانی عضو کمیسیون عمران هستم ولی در حال حاضر این کمیسیون ۲۸ عضو دارد که پنج نفر از آنها باید حذف شود و امیدوارم در این کمیسیون باقی بمانم و بتوانم خدمات رسانی های خوبی برای مردم استان داشته باشم. محمدیان ادامه داد: جاده های خوزستان قتلگاه هستند و باید وضعیت آنها را با توسعه هماهنگ بهبود ببخشیم. در حقیقت همانطور که وسیله نقلیه خوبی در استان تردد می کند باید جاده های مناسبی را نیز برای تردد این وسایل نقلیه فراهم کرد.

وی عنوان کرد: توجه به مراکز درمانی و اجرایی شدن تکمیل پروژه های نیمه کاره با یک نگاه عملیاتی از جمله برنامه های در دست اقدام من است. نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رفع نقاط حادثه خیز و اصلاح هندسی جاده های استان، توجه به صنعت و کشاورزی و همچنین بهبود وضعیت آب و فاضلاب استان از دیگر برنامه هایی است که آنها را در صورت باقی ماندن در کمیسیون عمران دنبال می کنم. محمدیان ابراز تاسف کرد: متاسفانه ناوگان عمومی استان خوزستان فرسوده است و باید از فرصت طرح خودروهای پلاک اروندی در کل خوزستان استفاده کنیم تا با توجه به گرمای طاقت فرسای استان کمکی برای مردم باشد