خانواده نیکوکار دزفولی 10 میلیارد ریال برای ساخت مدرسه اهداءکردند

خانواده نیکوکار دزفولی 10 میلیارد ریال برای ساخت مدرسه اهداء کردند.به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان ف غلامرضا نصراله پور روز سه شنبه در شورای پشتیبانی آموزش و پرورش دزفول با اشاره به کمک 10 میلیارد ریالی خانواده خیر دزفولی برای ساخت مدرسه گفت: مدرسه طالقانی دزفول هزینه ایی بالغ بر 27 میلیارد […]

خانواده نیکوکار دزفولی 10 میلیارد ریال برای ساخت مدرسه اهداء کردند.به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان ف غلامرضا نصراله پور روز سه شنبه در شورای پشتیبانی آموزش و پرورش دزفول با اشاره به کمک 10 میلیارد ریالی خانواده خیر دزفولی برای ساخت مدرسه گفت: مدرسه طالقانی دزفول هزینه ایی بالغ بر 27 میلیارد ریال جهت تخریب و بازسازی نیاز دارد .

63841_556

این واحد آموزشی در پنج طبقه ساخته می شود که انتظار می رود خیرین در تکمیل این طرح آموزش و پرورش را یاری کنند. نصراله پور افزود: خیرین دزفول پارسال 168 میلیارد ریال و امسال نیز 160 میلیارد ریال برای مدرسه سازی به آموزش وپرورش کمک کرده اند که این میزان حمایت، قابل تقدیر است. محمدحسن قنبری فر مدیر نوسازی مدارس دزفول نیز در این نشست گفت: سال گذشته تعمیر و بازسازی 32 مدرسه با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال انجام شد و امسال نیز منتظر جذب اعتبار برای آماده سازی و تعمیر مدارس هستیم. وی به حمایت بنیاد برکت از آموزش و پرورش دزفول و تقبل بازسازی 100 مدرسه در مناطق محروم این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: پارسال سه مدرسه شش کلاسه،9 کلاسه و 12 کلاسه با صرف اعتباری افزون بر 34 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط بنیاد برکت ساخته و تحویل آموزش و پرورش دزفول شد. قنبری فر افزود: امسال نیز 10 طرح آموزشی در مناطق محروم شهرستان دزفول ساخته می شود. گفتنی است حدود 70 هزار و 300 دانش آموز دختر و پسر در 464 مدرسه و 2 هزار و 874 کلاس درس در دزفول زیر پوشش آموزش و پرورش تحصیل می کنند.