قاسم ساعدی : روزانه ۱۵۰ اتوبوس حامل کارگران غیر بومی وارد هویزه می شود

قاسم ساعدی منتخب مردم دشت آزدگان طی سخنانی در جمع نمازگزاران شهر خفاجیه (سوسنگرد) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) پیرامون مشکلات و مطالبات مردم این خطه نکات مهمی را بیان نمود که برگزیده آنها تقدیم خوانندگان می گردد:  وی پیرامون نقش و رسالت اداره کار در راستای پیگیری موضوع اشتغال جوانان این […]

قاسم ساعدی منتخب مردم دشت آزدگان طی سخنانی در جمع نمازگزاران شهر خفاجیه (سوسنگرد) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) پیرامون مشکلات و مطالبات مردم این خطه نکات مهمی را بیان نمود که برگزیده آنها تقدیم خوانندگان می گردد:

cnuzft4xap0y1ctjs0

 وی پیرامون نقش و رسالت اداره کار در راستای پیگیری موضوع اشتغال جوانان این شهرستان گفت : ادارات کار دشت‌آزادگان و هویزه امروز در نوک پیکان خدمت به مردم قرار گرفته‌اند.روند اجرایی، نظارتی و حضور فعال ادارات کار دو شهرستان که باید در شرکت‌های نفتی و غیر نفتی داشته باشند بنده نمیبینم. این ادارات باید با اقتدار به جلو حرکت بکنند و بیکاران دو شهرستان را براساس شهری و روستایی، تفکیک جنسیت، تخصص و مدارک تحصیلی پالایش و لیست بندی بکنند.

ساعدی ادامه داد : ادارات کار دو شهرستان باید بانک اطلاعاتی جامعی را در اختیار نماینده، فرمانداران و امامان جمعه به عنوان ابزار دفاع قرار بدهند.در لفافه صحبت کردن و تخمین زدن قابل قبول نیست. مسئولین ادارات کار آستین ها را بالا بزنند و در محل شرکت‌های نفتی مستقر بشوند و گلوهای جذب نیرو را بگیرند و برخی شرکت‌ها را خفه بکنند که من در خط مقدم حمایت آنها قرار میگیرم.

نماینده مردم دشت ازادگان و هویزه در ادامه اظهار داشت : به فرماندار و امام جمعه محترم اعلام کردم الان هم با صراحت اعلام میکنم: ادارات کار هرچه زودتر تا پایان خرداد لیست تفکیکی بومی و غیر بومی را پالایش و نظم دهی کنند تا به عنوان ابزار دفاع بنده از حقوق این مردم باشد. ۸۳ شرکت عمرانی، خدماتی و توسعه‌ای نفتی و غیر نفتی در حوزه دشت‌آزادگان و هویزه مستقر هستند.حتی یکی از این شرکت‌ها هم ارزش افزوده خود را در این دو شهرستان واریز نمیکند.این شرکت‌ها پسماندها و تخریب محیط زیست را به منطقه تحمیل کردند و ارزش افزوده را شهرهایی همچون مسجدسلیمان، اهواز، ماهشهر، خرمشهر، تبریز، شیراز، اصفهان و حتی کرمان میبرند.

قاسم ساعدی در پایان گفت :  روزانه ۱۵۰ اتوبوس حامل کارگران غیر بومی وارد هویزه میکنند و آنوقت حیفشان می‌آید که ارزش افزوده بدهند. از اداره امور مالیاتی میخواهم که آنان را دادگاهی بکنند و به میز محاکمه بکشانند. در نظام جمهوری اسلامی قلدرها جایی ندارند. پیمانکار قلدر در منطقه ما جایی ندارد.

بعضی‌ها از سردار بودن و بچه سپاه بودن و خاتم الانبیاء سخن به میان می‌آورند. اینها برای ما مقدسند اما ما سردار با تبعیض قبولش نداریم، سردار و قلدری معنایی ندارد، سرداری که ضد نظام عمل میکند و مردم را به نظام و دولت بدبین میکند نمی پذیریم.از مسئولین ادارات میخواهم که به حضور در جلساتی که در فرمانداری تشکیل می‌شود نظم بدهند و شخص دیگری جای خود نفرستند.