پیام تبریک دکتر ساری به فعالان حوزه رسانه و مطبوعات بمناسبت “روز خبرنگار”

در آستانه 17 مرداد سالروز شهادت محود صارمی و روز خبرنگار ، دکتر علی ساری نماینده مردم اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون با انتشار پیامی این روز را به خبرنگاران و فعالان حوزه مطبوعات و رسانه تبریک گفت .متن پیام نماینده مردم اهواز به شرح زیر می باشد : بسم الله الرحمن الرحیم […]

در آستانه 17 مرداد سالروز شهادت محود صارمی و روز خبرنگار ، دکتر علی ساری نماینده مردم اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون با انتشار پیامی این روز را به خبرنگاران و فعالان حوزه مطبوعات و رسانه تبریک گفت .متن پیام نماینده مردم اهواز به شرح زیر می باشد :

09009

بسم الله الرحمن الرحیم

17مردادماه،روز خبرنگار براصحاب رسانه مبارک باد، این مناسبت را به تمام فعالان عرصه خبر و رسانه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌شود. بي شک اصحاب رسانه چشمان بيدار و وجدان آگاه جامعه هستند و با آگاهي بخشي به افراد رسالت مهمي درجهت پيشرفت وتوسعه همه جانبه برعهده دارند. ضمن آرزوي توفيق براي اين مجاهدان عرصه اطلاع رساني، اميد اين را دارم که بستر فعالیت پویاتر رسانه‌‌ها و مطبوعات فراهم شود و در جهت صیانت از حقوق خبرنگاران و روزنامه نگاران تلاش شود. آرزومند است که خداوند به همه ما توفيق خدمت به اهداف نظام ومردم خوب ايران را عنايت فرمايد.

علي ساري

نماينده مردم محترم اهواز،کارون،باوي وحميديه