دکتر ساری : عزم مجلس دهم بر پیگیری مطالبات فرهنگیان است

عزم مجلس دهم بر پیگیری مطالبات فرهنگیان است . نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بر پیگیری مطالبات فرهنگیان تأكيد كرد. دکتر علی ساری در نشست با تعدادی از فرهنگیان آموزش و پرورش استان با تأكيد بر لزوم توجه به خواسته ها و مطالبات فرهنگیان اظهار کرد:عزم مجلس دهم بر این است که مسایل […]

عزم مجلس دهم بر پیگیری مطالبات فرهنگیان است . نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بر پیگیری مطالبات فرهنگیان تأكيد كرد. دکتر علی ساری در نشست با تعدادی از فرهنگیان آموزش و پرورش استان با تأكيد بر لزوم توجه به خواسته ها و مطالبات فرهنگیان اظهار کرد:عزم مجلس دهم بر این است که مسایل معیشتی و رفاهی فرهنگیان را پیگیری و زمینه تحقق مطالبات آن ها را فراهم سازد. وی افزود:خواسته معلمان به حق است و فرهنگیان در حیطه قانون و فراتر از حق صنفی خود مطالبه نکرده اند.

09009

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که مطالبات فرهنگیان مورد توجه نمایندگان است و در این خصوص تلاش می شود،گفت:در حال حاضر از طریق کمیسیون آموزش در مجلس پیگیری ها در جهت مطالبات فرهنگیان انجام است و تلاش بر این است که این پیگیری ها به نتیجه مطلوب برسد. دکتر ساری با بیان این که آموزش و پرورش باید از اولویت های استان باشد،تصریح کرد:توسعه استان از طریق آموزش و پرورش حاصل می شود،بنابراین باید تلاش کنیم که آموزش و پرورش استان توسعه پیدا کند و کمبودها و کاستی برطرف شود. وی اظهار کرد: باید آموزش و پرورش خوزستان به وضعیت مطلوبی برسد و از جایگاه مناسبی در کشور برخوردار شود؛برای تحقق این امر باید به رفع مشکلات اهتمام جدی ورزید و از سوی دیگر معلمان نیز مورد توجه ویژه قرار گیرند و معضلات معیشتی آن ها برطرف شود. در این نشست فرهنگیان به بیان نظرات،پیشنهادات و همچنین معضلات و مطالبات خود پرداختند.