دکتر ساری عید “دهوا ربا” را به هموطنان مندائی در اهواز تبریک گفت

دکتر علی ساری نماینده مردم اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون در پیامی عید “دهوا ربا” و آغاز سال نوی صابئین را به هموطنان مندائی اهواز و خوزستان تبریک گفت. متن پیام دکتر ساری خطاب به جامعه مندائی به شرح زیر است : عید دهوا ربا که در حقیقت عید بزرگ هموطنان مندایی بشمار […]

دکتر علی ساری نماینده مردم اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون در پیامی عید “دهوا ربا” و آغاز سال نوی صابئین را به هموطنان مندائی اهواز و خوزستان تبریک گفت. متن پیام دکتر ساری خطاب به جامعه مندائی به شرح زیر است :

201606102632090451_Orig

عید دهوا ربا که در حقیقت عید بزرگ هموطنان مندایی بشمار میرود را به جامعه صابئن مندایی عزیز بویژه هم استانیهای خونگرم تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همه آنها زندگی خوب و خوش آرزومندم. این مناسبت فرخنده فرصتی است تا ضمن شادباش به این قوم اصیل، بار دیگر بر وحدت، انسجام و همگرایی تمام ادیان و اقوام در سایه صیانت از حقوق شهروندی و مذهبی قانونی و گرامی داشت ارزش ها تٲکید مضاعف شود. این عید پیام آور امید، محبت و شادابی است و امیدوارم که همه ما با اتکاء بر آموزه های دینی و اخلاقی به تقویت روحیه محبت و اخوت بپردازیم و در جهت توسعه عدالت، صلح و مهروزی تلاش کنیم. بار دیگر این عیدبزرگ را به تمام جامعه بشری به ویژه پیروان حضرت یحیی(ع) در سراسر جهان تبریک عرض مینمایم.

علی ساری

نماینده مردم شريف اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی