تقی زاده : خانه كنكور در 40 منطقه خوزستان راه اندازي شد

مديركل آموزش و پرورش استان خوزستان از راه اندازي خانه كنكور در 40 منطقه استان خبر داد. محمدتقي زاده اظهار كرد: سال گذشته رتبه قبولي در كنكور در استان از رتبه 27 به 21 ارتقاء يافت كه امسال براي حفظ رتبه فعلي و يا ارتقاء ، خانه هاي كنكور در استان راه اندازي شده است. […]

مديركل آموزش و پرورش استان خوزستان از راه اندازي خانه كنكور در 40 منطقه استان خبر داد. محمدتقي زاده اظهار كرد: سال گذشته رتبه قبولي در كنكور در استان از رتبه 27 به 21 ارتقاء يافت كه امسال براي حفظ رتبه فعلي و يا ارتقاء ، خانه هاي كنكور در استان راه اندازي شده است.

و2

وي گفت: امسال 65 هزار پشت كنكوري در استان وجود دارد كه از اين تعداد 25 هزار نفر از دانش آموزان هستند و آموزش و پرورش امسال برنامه هاي متنوعي در قالب برگزاري كلاس هاي مشاوره و همايش در نظر دارد. مديركل آموزش و پرورش استان خوزستان بيان كرد:يكي از ظرفيت هايي كه از آن استفاده خواهيم كرد خيران آموزشي است كه به طور رايگان و داوطلبانه به دانش آموزان داوطلب كنكور آموزش مي دهند.

تقي زاده گفت: 25 درصد رتبه كنكور دانش آموزان شركت كننده در كنكور متاثر از نمرات دانش آموزان در دوران تحصيل آنها خواهد بود. مديركل آموزش و پرورش خوزستان افزود: آموزش و پرورش استان در نظر دارد امسال صندلي هاي دانشگاه استان را توسط دانش آموزان خوزستاني پركند. وي اظهار كرد: شاخص ارزيابي كنكور و امتحان نهايي ملي است و استان براي ارتقاء اين دو شاخص بايد تلاش كند.

ایرنا