فیلم کوتاه “بنت الهور” با موضوع محیط زیست جلوی دوربین رفت

فیلم کوتاه “بنت الهور” با موضوع محیط زیست جلوی دوربین رفت. به گزارش خبرنگار عصرما محیط زیست و لزوم حفاظت از آن وظیفه ای همگانی است و یکی از دغدغه های هنرمندان متعهد می باشد. به همین جهت هنرمندان اهوازی اقدام به ساخت فیلمی با مضمون محیط زیست تحت عنوان “بنت الهور” نمودند. رحمن برهانی […]

فیلم کوتاه “بنت الهور” با موضوع محیط زیست جلوی دوربین رفت. به گزارش خبرنگار عصرما محیط زیست و لزوم حفاظت از آن وظیفه ای همگانی است و یکی از دغدغه های هنرمندان متعهد می باشد. به همین جهت هنرمندان اهوازی اقدام به ساخت فیلمی با مضمون محیط زیست تحت عنوان “بنت الهور” نمودند.
رحمن برهانی کارگردان این فیلم ضمن اعلام این خبر افزود: کار تصویر برداری و تدوین فیلم “بنت الهور” به پایان فیلم رسیده و انتظار می رود در آینده نزدیک در چند جشنواره داخلی و خارجی شرکت کند.
این کارگردان جوان اهوازی در مورد داستان این فیلم گفت:داستان فیلم در مورد دختری است که دغدغه محیط زیست اطراف خود را دارد و با نوشتن نامه از محیط بانان جهت رسیدگی به وضع بغرنج محیط زیست استمداد می‌جوید.
وی یاد آوری کرد: این فیلم با سفارش و حمایت اداره کل محیط زیست استان خوزستان و همکاری اداره محیط زیست شهرستان کارون جلوی دوربین رفت و نسخه نهایی آن در دفتر مدیر کل محیط زیست استان خوزستان پخش شد و مورد استقبال قرار کرفت.

برهانی خاطر نشان ساخت: نویسنده این فیلم هنرمند کوت عبد اللهی خانم آمنه ناصری است که خود نیز بازیگر این فیلم است و در کنار او مرام ناصری و محمد حزبه و کادر محیط زیست آقایان رضا یلابی، ناجی طالقانی و علاء الدین جلالی به ایفای نقش پرداختند.

رحمن برهانی گفت: از تمام دست اندرکارانی که در تهیه این فیلم ما را یاری دادند تشکر و قدر دانی می کنم ، خصوصا دکتر میرشکار مدیر کل اداره محیط زیست استان خوزستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، مهندس فرهادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کارون، سرکار خانم سخایی مدیر آموزش مشارکت مردمی استان خوزستان، مهندس ظاهری شهماروندی مدیر اداره محیط زیست، گروه فرهنگی هنری اشراق، آقای سرحانی مدیر مجموعه گردشگری علاء الدین که همپای ما بودند.

عوامل فیلم بنت الهور

نویسنده: آمنه ناصری
کارگردان و تدوینگر و صدا گذار :رحمان برهانی
کارگردان هنری: آمنه ناصری
تصویربردار : علی لویمی

بازیگران:
آمنه ناصری
مرام ناصری
محمد حزبه

مدیر صحنه: محمد سیلاوی
منشی صحنه: غزاله مهدویان
عکاس: عدنان ناصری
مدیر تولید : محمد حزبه
گریم : طاهر ناصری
روابط عمومی: عسل برهانی