توضیحات حاج کاظم طالقانی درباره وضعیت زمین چمن غدیر اهواز

رییس هیات فوتبال خوزستان درباره وضعیت زمین چمن ورزشگاه غدیر اهواز توضیحاتی ارائه داد.عبدالكاظم طالقانی منطقه خوزستان، اظهار كرد: شرایط آب و هوایی خوزستان را می​دانید و به این موضوع آگاه هستید كه برای این که زمین چمن غدیر مانند سال گذشته نشود و تیم ​ها بتوانند بازی بسیار خوبی روی آن انجام دهند، باید […]

رییس هیات فوتبال خوزستان درباره وضعیت زمین چمن ورزشگاه غدیر اهواز توضیحاتی ارائه داد.عبدالكاظم طالقانی منطقه خوزستان، اظهار كرد: شرایط آب و هوایی خوزستان را می​دانید و به این موضوع آگاه هستید كه برای این که زمین چمن غدیر مانند سال گذشته نشود و تیم ​ها بتوانند بازی بسیار خوبی روی آن انجام دهند، باید به شكلی از آن نگه‌داری كنیم كه به حالت قبل از آن برنگردد.وی افزود: ما در این راستا زمین چمن غدیر اهواز را در چندین نوبت و به تدریج كوتاه كردیم و اگر به یكباره آن را كوتاه می​كردیم چمن آن به ریشه می​رسید و حالت زردی پیدا می​كرد و آن موقع نیز گفته می​شد كه زمین، خاكی است.

115324

رییس هیات فوتبال خوزستان درباره اظهار نظر اسكوچیچ كه زمین غدیر اهواز را برای کاشت برنج مناسب دانسته بود،گفت: این حرف اسكوچیچ، حرف بی​ربطی است و اگر زمین مشكلی داشت باید تیم مقابل هم چنین می‌گفت. او بهتر است به جای این حرف​ها به فكر بازی صحیح و یارگیری درست باشد تا این شائبه پیش نیاید كه دلال​ها اطراف این تیم قرار گرفتند. پس بهتر است به فكر بازی صحیح​تر و بهتر استفاده كردن از بازیكنان خوزستانی باشد.وی خاطرنشان‌كرد : هیچ كسی به اندازه خود ما دلسوز تیم​های‌مان نیست و به این صورت نیست كه اسكوچیچ می​گوید همه علیه ما بودند و بهتر است او كمی ادبیاتش را عوض كند. چطور سال گذشته وقتی در همین زمین كه خراب بود تیم پرسپولیس را برد، یك كلمه حرف نزد؟ در نهایت اسكوچیچ باید حوصله​اش را زیاد كند و ادب و احترام را هم از یاد نبرد.

طالقانی در ادامه در پاسخ به این سوال كه چه اقداماتی برای بهتر شدن زمین چمن ورزشگاه غدیر مدنظر دارید؟ گفت: ما به تدریج از چمن كم می​كنیم تا نور خورشید ساقه چمن را از بین نبرد. ما طی چند روز گذشته نیز به تدریج چمن را زده بودیم.سال گذشته چنین موقعی اصلا زمین چمن نداشتیم در حالی كه امسال با توجه به نگهداری​هایی كه شد، زمین چمن داریم. در این هوایی كه تخم‌مرغ روی زمین پخته می​شود، چه انتظاری می​توان از زمین چمن داشت؟وی افزود: در حال حاضر هم جز این كه تیم‌ها كمی حوصله كنند، راهی نیست. قطعا با خنك​تر شدن هوا، شرایط این زمین مانند سابق می​شود. آن قسمت​هایی را هم كه باید كمی بیشتر كوتاه كنیم، كوتاه خواهیم كرد تا زمین برای بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس از شرایط بهتری برخوردار باشد.