آنچلوتی: عملکرد رئال جادویی است / این بهترین تیمی است که هدایت کرده‌ام

سرمربی رئال مادرید از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است و عملکرد تیمش در دیدار برابر بایرن مونیخ را ستود.رئال مادرید یک بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.رئال در دیدار برگشت نیمه نهایی توانست با نتیجه دو بر یک بایرن مونیخ را شکست دهد تا حریف دورتموند در بازی […]

سرمربی رئال مادرید از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است و عملکرد تیمش در دیدار برابر بایرن مونیخ را ستود.رئال مادرید یک بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.رئال در دیدار برگشت نیمه نهایی توانست با نتیجه دو بر یک بایرن مونیخ را شکست دهد تا حریف دورتموند در بازی فینال شود.به نوشته آس، کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: یک بار دیگر به فینال صعود کردیم. این اتفاق برای رئال زیاد رخ می‌دهد. هواداران تیم را به روبه جلو تشویق کردند و در این ورزشگاه زیبا و بزرگ جشن صعود گرفتیم. بازیکنان رئال تسلیم نمی‌شوند و به سادگی بگویم که شب جادویی دیگری را تجربه کردیم.

او ادامه داد: در این دیدار سخت عقب افتادیم اما تمرکز خود را از دست ندادیم و توانستیم در دقایق پایانی به بازی برگردیم و گل پیروزی را هم به ثمر رسانیم. بازیکنان رئال فصلی را تجربه می‌کنند که هیچ کسی انتظار آن را نداشت. حتی خود من هم پیش بینی نمی‌کردم که تا این اندازه خوب باشیم. کشتی رئال یک ناخدا به اسم فلورنتینو پرس دارد و بقیه خدمه آن هستند. توانستیم این نسل از بازیکنان رئال را در بهترین حالت قرار دهیم و اکنون در آستانه یک قهرمانی دیگر هستیم. من واقعا مدیون این بازیکنان هستیم که نهایت تلاش خود را به کار گرفتند. ما بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. به نظرم این بهترین تیمی است که هدایت آن را برعهده داشته‌ام.

آنچلوتی درباره درخشش خوسلو که به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شد و دو گل به ثمر رساند، گفت: خوسلو مثال زیبایی از این تیم باشکوه است. این بازیکن به خوبی وضعیت و تفکر رئال را نشان داد. او در فصل جاری زیاد بازی نکرده است اما بسیار مفید بوده است. او هیچ وقت ناامید نمی‌شود و همواره با اعتماد به نفس بالا آماده است تا به تیم کمک کند. ما در فصل جاری مشکلات زیادی داشته‌ایم. بازیکنان مصدوم تیم زیاد بودند. برای مدتی وینیسیوس و بلینگام و چندین بازیکن دیگری خود را نداشتیم اما ناامید نشدیم و همواره در بهترین حالت قرار داشتیم. باید از نقش پر رنگ هواداران هم سخن به میان آورم که همواره در کنار تیم بوده‌اند و در این بازی هم به خوبی به ما کمک کردند. رئال هیچ وقت تسلیم نمی‌شود.

سرمربی رئال در پایان درباره اعتراض توماس توخل به داوری گفت: صحنه پایانی کاملا روشن بود. داور در سطح بالایی بود. ما هم به صحنه لغو گل ناچو اعتراض داشتیم.