شکست استقلال مقابل منصوریان و یارانش در نفت / استقلال 0 – نفت 2

 تیم فوتبال استقلال تهران در دیدار مقابل نفت تهران در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با دو گل شکست خورد.این دیدار امشب (پنجشنبه) به میزبانی تیم نفت در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد و وحید امیری در ثانیه 40 بازی با گشودن دروازه استقلال، نخستین گل بازی را برای تیم نفت به […]

 تیم فوتبال استقلال تهران در دیدار مقابل نفت تهران در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با دو گل شکست خورد.این دیدار امشب (پنجشنبه) به میزبانی تیم نفت در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد و وحید امیری در ثانیه 40 بازی با گشودن دروازه استقلال، نخستین گل بازی را برای تیم نفت به ثمر رساند. پس از این گل آبی پوشان برای به ثمر رساندن گل تساوی تلاش زیادی کردند اما نتوانستند از فرصت های به دست آمده استفاده کنند.

بهترین فرصت گلزنی تیم استقلال در دقیقه 45 به دست آمد، اما ضربه سر هاشم بیک زاده پس از برخورد به تیرک دروازه تیم نفت در اختیار سنگربان این تیم قرار گرفت و آبی پوشان در نیمه نیمه نخست با قبول شکست به رختکن رفتند.تلاش شاگردان قلعه نویی برای جبران نتیجه در نیمه دوم هم اثربخش نبود تا این که امیر ارسلان مطهری در دقیقه 88 دومین گل نفت را هم به ثمر رساند و بازی با دو گل به سود علیرضا منصوریان و شاگردانش به پایان رسید. قضاوت این مسابقه بر عهده ‘مهدی سیدعلی’ با کمک های محمدرضا ابوالفضلی و مهدی عالیقدر بود.تیم نفت تهران با این پیروزی 12 امتیازی شد و تیم استقلال نیز با 18 امتیاز همچنان در صدر باقی ماند.ساعتی پیش در نخستین دیدار هفته هشتم لیگ برتر، تیم سپاهان با یک گل از سد پدیده مشهد گذشت و دیدار تیم های فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز نیز در دقایق پایانی با تساوی بدون گل در جریان است. سایر دیدارهای این هفته لیگ برتر فوتبال فردا (جمعه) برگزار خواهد شد.