با پیگیری های متینیان رقم خورد : بهره برداری از مگا پروژه آبرسانی در رامشیر

ابراهیم متینیان با همراهی امام جمعه رامشیر، استاندار خوزستان، مدیر عامل شرکت گاز استان، مدیر کل امور شورا های استان، فرمانده قرارگاه کربلا، فرماندار رامشیر و مسئولین محلی پروژه عظیم آبرسانی به ۱۰ روستای بخش مشراگه رامشیر به طول ۷۰ کیلومتر به بهره برداری رسید. در این مراسم که ابراهیم متینیان بعنوان سخنران اصلی مراسم […]

ابراهیم متینیان با همراهی امام جمعه رامشیر، استاندار خوزستان، مدیر عامل شرکت گاز استان، مدیر کل امور شورا های استان، فرمانده قرارگاه کربلا، فرماندار رامشیر و مسئولین محلی پروژه عظیم آبرسانی به ۱۰ روستای بخش مشراگه رامشیر به طول ۷۰ کیلومتر به بهره برداری رسید.

در این مراسم که ابراهیم متینیان بعنوان سخنران اصلی مراسم حضور داشت با بیان این نکته که در تاریخ حوزه انتخابیه ام کمتر به این نقطه رسیده بودیم که در هیچ نقطه ای مشکل اعتبار و نقدینگی نداشته باشیم که الحمدلله در این دوره با تمام توان سعی کردیم این مهم را تحقق بخشیم.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس گفت؛ در این پروژه بسیار بزرگ ۱۰ روستا به استعداد ۵۰۰ خانوار و جمعیت بالای ۲۰۰۰نفر امروز مورد بهره برداری می‌گردد که بنده به نوبه خود از پیمانکار و مجری این پروژه که قرارگاه منطقه ای کربلا می باشد به خاطر حسن اجرا تشکر می نمایم.

حاج ابراهیم متینیان با بیان اینکه کار های ماندگاری در رامشیر انجام شده است، به بهسازی و آسفالت تعداد زیادی از روستاهای این شهرستان اشاره نمود که حاصل پیگیری همه مسئولین و دست اندرکاران این دو شهرستان است.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس گفت؛ در رامشیر با بودن دو طرح عظیم اشتغالزایی در حوزه‌های بالا دستی نفت، صدها جوان بیکار این منطقه را بکارگیری نمودیم.

وی با اشاره به خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجاهدت های پاسداران جان بر کف انقلاب و ایران اسلامی، افزود اوج زبونی غرب به رهبری آمریکا تحریم این نهاد مقدس، انسانی و خدمت گذار است.

نماینده رامهرمز و رامشیر با بیان اینکه خدمات بسیاری در دو شهرستان درحال انجام است به نواقص نیز اشاراتی داشت و افزود مردم در سالهای گذشته طبق فرمایشات امام خمینی(ره) دین خود به اسلام و انقلاب را ادا نموده اند و امروز نوبت ما مسئولین است تا دین خود به اسلام و انقلاب را ادا نماییم.