پلیس وظیفه شناس شوشی ۳۴۵ هزار دینار عراقی را بازگرداند

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از استرداد مقدار ۳۴۵ هزار دینار عراقی به ارزش یک میلیارد ۵۰۰ هزارریال به صاحبش توسط پلیس وظیفه شناس شوشی خبر داد. سرهنگ”علی صالح صالحی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: با توجه به نقص فنی خودروی سازمانی پاسگاه هفت تپه، یک دستگاه خودرو […]

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از استرداد مقدار ۳۴۵ هزار دینار عراقی به ارزش یک میلیارد ۵۰۰ هزارریال به صاحبش توسط پلیس وظیفه شناس شوشی خبر داد.

سرهنگ”علی صالح صالحی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: با توجه به نقص فنی خودروی سازمانی پاسگاه هفت تپه، یک دستگاه خودرو از شرکت نیشکر هفت تپه جهت انجام ماموریت های سازمانی تحویل گرفته می شود. پس از تحویل خودروی مذکور، گروهبانیکم حبیب اله بهاروند در حین تعویض زاپاس مقدار ۳۴۵ هزار دینار عراقی در زیر موکت صندوق عقب کشف و با صحت عمل و عزت نفس ارز کشف شده را تحویل فرمانده یگان میدهد.

وی افزود: این مامور وظیفه شناس پس از تلاش انجام شده در نهایت وجه نقد کشف شده که ارزش ریالی آن حدوداً معادل یک میلیارد ۵۰۰ هزارریال می باشد طی صورتجلسه ای تحویل وی گردید.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: صحت عمل یکی از بزرگترین و ارزشمندترین ویژگی های کارکنان فراجا می باشد که همواره در ماموریت های مختلف پلیسی به اثبات رسیده است.