تخصیص ردیف اعتباری پایدار به طرح فاضلاب حمیدیه

فرماندار شهرستان حمیدیه گفت: برای نخستین بار ردیف اعتباری پایدار برای اجرای طرح فاضلاب این شهر اختصاص یافت.شاهین هاشمی بیان کرد:پس از بازدید سرپرست شرکت آبفای اهواز از برخی نقاط شهر حمیدیه که مشکل فاضلاب دارند نشستی برای بررسی وضعیت فاضلاب این شهرستان در فرمانداری تشکیل شد. وی با اشاره به نبود شبکه فاضلاب شهری […]

فرماندار شهرستان حمیدیه گفت: برای نخستین بار ردیف اعتباری پایدار برای اجرای طرح فاضلاب این شهر اختصاص یافت.شاهین هاشمی بیان کرد:پس از بازدید سرپرست شرکت آبفای اهواز از برخی نقاط شهر حمیدیه که مشکل فاضلاب دارند نشستی برای بررسی وضعیت فاضلاب این شهرستان در فرمانداری تشکیل شد. وی با اشاره به نبود شبکه فاضلاب شهری در حمیدیه و عدم تخصیص اعتبار در سال های گذشته در این خصوص گفت: باتوجه به پیگیری به عمل آمده از سوی مسئولان و نمایندگان ، ردیف اعتبار جداگانه ای به طرح فاضلاب شهر حمیدیه در بودجه ۱۴۰۰ تخصیص داده شد.

فرماندار حمیدیه اظهار داشت: امید است شرکت آبفای اهواز با تکمیل طرح جامع فاضلاب شهر حمیدیه نسبت به آغاز عملیات اجرایی این طرح در ماه های آینده اقدام نماید. هاشمی با اشاره به تخصیص اعتبار اولیه طرح فاضلاب شهر حمیدیه ادامه داد: با توجه به مشکلات کنونی فاضلاب این شهر در برخی مناطق، از شرکت آبفا انتظار می رود نسبت به لایروبی خروجی فاضلاب های شهری و تامین دستگاه مکنده و لوله های فاضلاب مورد نیاز شهرداری اقدام کند.