فرماندار اهواز:ادارات و دستگاه های اجرایی ظرف ۷۲ ساعت موظف به صدورمجوز حفاری به آبفا اهواز هستند

ادارات و دستگاه های اجرایی ظرف ۷۲ ساعت موظف به صدورمجوز حفاری به آبفا اهواز هستند.فرماندار شهرستان اهواز گفت: ادارات ، دستگاه های اجرایی و سازمان های توزیع برق، شهرداری، مخابرات، گاز و نفت حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت مجوز حفاری به شرکت آب و فاضلاب اهواز را صادر کنند. به گزارش روابط عمومی فرمانداری […]

ادارات و دستگاه های اجرایی ظرف ۷۲ ساعت موظف به صدورمجوز حفاری به آبفا اهواز هستند.فرماندار شهرستان اهواز گفت: ادارات ، دستگاه های اجرایی و سازمان های توزیع برق، شهرداری، مخابرات، گاز و نفت حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت مجوز حفاری به شرکت آب و فاضلاب اهواز را صادر کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، جمال عالمی نیسی روز شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در سالن اجتماعات فرمانداری با بیان اینکه ادارات، سازمان ها و دستگاه های اجرایی ظرف مدت ۷۲ ساعت موظف به صدور مجوز حفاری به شرکت آب و فاضلاب هستند، افزود: ادارات، سازمان ها و دستگاه اجرایی که پاسخ استعلامات شرکت آب و فاضلاب را ندهد، باید پاسخگو باشد و به صورت قانونی برخورد می شود.

وی ادامه داد: صدور مجوز برای حفاری در راستای تسریع در اجرای پروژه های آب و فاضلاب در اهواز است. همکاری سازمان ها و دستگاه های اجرایی در این زمینه ضرورت دارد.عالمی نیسی در پایان افزود: شرکت آب و فاضلاب نیز باید امروز تمام مجوزات را تحویل ادارات، دستگاه های اجرایی و سازمان های ذیربط دهد.