نشست بزرگداشت روز جهانی تالاب در غیاب مدیر کل محیط زیست در کارون برگزار شد!

سیدحبیب موسوی:چهاردهم بهمن ماه یکهزار و سیصد و نود و نه در کنار تالاب بین المللی شادگان روستای گردشگری عطیش مراسمی توسط فعالین محیط زیست با حضور مسئولین محلی, ریش سفیدان منطقه بزرگان عزیزعرب ،فرماندار کارون ، صنایع وابسته به این تالاب، فعالان میراث فرهنگی و تعدادی زیادی عکاس و فعال محیط زیست استان برگزار […]

سیدحبیب موسوی:چهاردهم بهمن ماه یکهزار و سیصد و نود و نه در کنار تالاب بین المللی شادگان روستای گردشگری عطیش مراسمی توسط فعالین محیط زیست با حضور مسئولین محلی, ریش سفیدان منطقه بزرگان عزیزعرب ،فرماندار کارون ، صنایع وابسته به این تالاب، فعالان میراث فرهنگی و تعدادی زیادی عکاس و فعال محیط زیست استان برگزار گردید .

موضوع تعجب براگیز نشست ، غیبت مدیران اولحفاظت محیط زیست استان در این مراسم بود. روزی که متعلق به این سازمان است و میزبان اصلی آنها باید اداره کل محیط زیست خوزستان باشد،این اداره کل به اعزام دو نماینده اکتفا کرد . دریغ از توانایی در بیان مطالب چه برسد به پاسخ گویی به سوالات مردم و خبرنگاران. که از این حیث مشخص گردید عیار محیط زیست خوزستان چقدر بوده است.

نکته قابل تامل دیگر اینکه پوشش خبری این مراسم با اهمیت توسط دوربین های مدعوین با چند عکس ساده و سلفی انجام شد و روابط عمومی اداره کل محیط زیست با وجود در اختیار داشتن امکانات فراوان از انجام پوشش خبری این مراسم خودداری نمود، که این امر بایدنشانه ضعف مدیریت اداره کل محیط زیست استان خوزستان دانست ، یا بی توجهی مدیرکل محیط زیست به عشایر بزرگ و اصیل ساکن در منطقه عطیش.و چند سوال مهم از آقای مدیر کل محترم بوجود می آورد :

آقای مدیر کل چگونه است که جنابعالی هنگامی که قدم در هر راهی که می گذاری زیر فلش های بی امان دوربین روابط عمومی منصوب خودت غرق در عکس و پوشش خبری می شوید ولی این همایش که چندین روز در سطح کانال های خبری دست به دست می شد علاوه بر عدم حضور خودت از حضور روابط عمومی خود دریغ کردی و خودو مجموعه تحت امررا از پاسخگویی به سوالات دوستداران محیط زیست مخفی نمودید؟ !!؟
آقای مدیرکل چراپاسخگوی سوالات جوامع محلی و ریش سفیدان منطقه که چندین سال از فاضلاب شرکت فولاد رنج میبرند نبودید!!! ؟ هدف شمابافرستادن تنها و تنها دو نماینده ضعیف که در بیان مطالب و عدم توان پاسخ گویی به سوالات مردم چیست؟؟