۴۰ متر نامه نگاری طی ۱۶ سال برای ۴۲ کیلومتر راه روستایی غیزانیه

امین مشفقی : حدود ۱۰ سال نامه نگاری برای جاده روستای سودان و بخش غیزانیه از جمله عجایب استان خوزستان است . ۲ سال از برگزاری مراسم کلنگ زنی احداث ۴۳ کیلومتر راه برای روستاهای غیزانیه می گذرد،در این فاصله زمانی بلند مدت خوزستان دستخوش تغییرات فراوانی در مجلس و مدیریت راه و شهرسازی و […]

امین مشفقی : حدود ۱۰ سال نامه نگاری برای جاده روستای سودان و بخش غیزانیه از جمله عجایب استان خوزستان است . ۲ سال از برگزاری مراسم کلنگ زنی احداث ۴۳ کیلومتر راه برای روستاهای غیزانیه می گذرد،در این فاصله زمانی بلند مدت خوزستان دستخوش تغییرات فراوانی در مجلس و مدیریت راه و شهرسازی و بخشداری غیزانیه شده است،اما دریغ از تکمیل و احداث یک وجب راه دسترسی برای ساکنین روستاهای سودان،ام الدیای،عین الزمان و بتره غیزانیه!

بدون شک اگر مدیران مربوطه طی چند دهه گذشته به اندازه سر سوزنی از درآمد بخش غیزانیه را خرج روستاهای آن می کردند،نه تنها بی آبی که هفته ها کشور را درگیر کرده بود، و برای مدتی خوراک معاندین را تامین کرده بود رغم نمیخورد، بلکه در این فاصله با افتخار از مدیریت توسعه یافته روستایی استان رونمایی می شد،که رنگ و بویی از امید و پیشرفت داشت،اما صد افسوس که نه تنها اراده ی در تغییر شیوه و نگرش مدیریت در روستاها دیده نمی شود،بلکه در مدیریت های میانی شاهد رانت جویی و بی برنامگی ، نگاه جزیره ای،زد و بندهای سیاسی و پرورش کوتوله های خودشیفته،زنگ خطر را در خوزستان به صدا در آورده است.به راستی تا چه زمانی خوزستان و مردم آن باید تاوان مدیریت سلیقه ای را بپردازند؟!

چرا برخی مدعیان سیاسی از گرایش های مختلف که با عملکرد خود خوزستان ظلم و اجحاف فراوانی به خطه خوزستان کرده از گذشته ها توبه نمی کنند و دست از اختلافات یا بطور شفاف تر دعواهای زرگری بر نمی دارند، و اندک عمر باقی مانده خود را صرف جبران گذشته نمی کنند؟! رفتار غلط برخی مدعیان با هزینه های هنگفت چه دستاوردی برای مناطق محروم داشته که اینگونه منجر به قبح  زداییفساد شده است؟! کج خلقی و بی تعهدی دردی بدتر از کرونا ست که دامنگیر جامعه شده است 

آقایان مسول از آنجا که برای بهبود شرایط اسفناک فعلی غیزانیه و نقطه به نقطه خوزستان نیاز به اتخاذ تصمیم های سخت از سوی شما می باشد،چاره اندیشی درباره مشکلات و حرکت برای رفع آنها نیازمند یک اجماع و یکپارچگی کلان بین حوزه ای بیش از هر زمان دیگری احساس می شود، بیائید دلسوزانه برای یکبار که شده با هم و برای هم برای ساختن خوزستان تلاش کنیم.