اعمال محدودیت های جدید کرونایی در شهرستان کارون

جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان به ریاست ابراهیم عساکره معاون فرماندار و با حضور اعضای ستاد برگزار شد.عساکره بیان نمود: تمام اعضای ستاد بایستی به منظور پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا نظارت دقیقی بر روند رعایت کلیه پروتکلهای بهداشتی داشته باشند. همچتین بازدیدهای مستمری از ادارات، سازمانها و تمام اصناف شهرستان صورت پذیرد. […]

جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان به ریاست ابراهیم عساکره معاون فرماندار و با حضور اعضای ستاد برگزار شد.عساکره بیان نمود: تمام اعضای ستاد بایستی به منظور پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا نظارت دقیقی بر روند رعایت کلیه پروتکلهای بهداشتی داشته باشند. همچتین بازدیدهای مستمری از ادارات، سازمانها و تمام اصناف شهرستان صورت پذیرد.

وی یادآور شد: در پی اعلام محدودیتهای جدید کرونایی در شهرستان اهواز، شهرستان کارون نیز شامل اعمال این محدودیت ها از مورخ ۱۴ آبان لغایت ۲۳ آبان شد. ساعات اداری نیز تا اطلاع ثانوی از ساعت ۸ الی ۱۳:۳۰ خواهد بود.وی افزود: در پی اعلام وزارت کشور مبنی بر ممنوعیت تردد به مرکز استانها، پلیس راهور شهرستان کارون در محل میدان هادی آباد در اتوبان کارون به آبادان مستقر گردید. از تردد خودروهای شخصی شهرستانهای همجوار تا ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۶ آبان در این مسیر خودداری شود در غیر این صورت از طریق جریمه اعمال قانون می شوند.