عملیات ساخت ورزشگاه شیبان از سرگرفته شد / شورای شیبان از نماینده اهواز و مدیرکل جوانان تشکر کرد

عملیات ساخت ورزشهشگاه شیبان از سرگرفته شد / شورا از نماینده اهواز و مدیرکل جوانان تشکر کرد. اعضای شورای اسلامی دوره پنجم و شهردار منتخب شهر شیبان ضمن بازدید از عملیات اجرایی ساخت و تکمیل ورزشگاه این شهر از پیگیری ها و تلاش های مهندس جواد الباجی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و […]

عملیات ساخت ورزشهشگاه شیبان از سرگرفته شد / شورا از نماینده اهواز و مدیرکل جوانان تشکر کرد. اعضای شورای اسلامی دوره پنجم و شهردار منتخب شهر شیبان ضمن بازدید از عملیات اجرایی ساخت و تکمیل ورزشگاه این شهر از پیگیری ها و تلاش های مهندس جواد الباجی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و همچنین مهندس حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان تقدیر و تشکر کردند و خواهان استمرار این نگاه توسعه محور به منطقه از سوی سایر مدیران و مسئولان اجرایی استان شدند.

لازم به یادآوری است حدود ۲۰ روز پیش با پیگیری مهندس الباجی نشست شورای ورزش شهرستان باوی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و سایر نهادهای متولی امر ورزش و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای ملاثانی و شیبان برگزار و طی آن تصمیات میدانی خوبی برای توسعه و تجهیز اماکن ورزشی شهرستان باوی از جمله تخصیص اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان برای تکمیل پروژه ورزشگاه شیبان و اهدای ۸ دستگاه کولر دو تیکه به سالن ورزشی این شهر اتخاذ گردید.