امام خامنه ای : جمهوری اسلامی با امنیت و آرامش مشغول تدارک انتخابات است

رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه برگزاری انتخابات گفتند: نگاه کنید به کشورهای منطقه، کجاست که ناامنی نباشد؟ در بین این مجموعه‌ ناامن، جمهوری اسلامی با امنیت و آرامش مشغول تدارک انتخابات است.حضرت آیت الله خامنه ای روز چهارشنبه در دیدار اقشار مختلف مردم که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، این مطلب را بیان […]

رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه برگزاری انتخابات گفتند: نگاه کنید به کشورهای منطقه، کجاست که ناامنی نباشد؟ در بین این مجموعه‌ ناامن، جمهوری اسلامی با امنیت و آرامش مشغول تدارک انتخابات است.حضرت آیت الله خامنه ای روز چهارشنبه در دیدار اقشار مختلف مردم که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، این مطلب را بیان کردند.ایشان افزودند: دو روز به انتخابات بیشتر باقی نمانده است و بحمدالله محیط کشور، محیط آرام، همراه با آرامش و سکینه است؛ این خیلی ارزش دارد.رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه دادند: انتخاباتی در یک کشور ۸۰میلیونی به راه می‌افتد، مردم با شور و شوق خود را آماده می‌کنند اما آرامش همه‌جا برقرار است. این خیلی با ارزش و بااهمیت است؛ این را باید قدر دانست.

**تأکید می کنم مراقبت شود که امانت آرای مردم حفظ شود

حضرت آیت الله خامنه ای اضافه کردند: همه بدانند دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و دستگاه‌های حافظ امنیت، به‌طور جدی مشغول کار هستند. هماهنگ هم دارند حرکت می‌کنند. با وجود این به این دستگاه‌های مورد اعتماد تأکید می‌کنم مراقب باشند که آرای مردم مأمون باشد و امانت آن حفظ شود.ایشان اظهار کردند: ممکن است در این بین کسانی باشند که بخواهند یک تخلفاتی بکنند لکن دستگاه‌ها -چه دستگاه‌های نظارتی چه دستگاه‌های اجرایی چه دستگاه‌های حافظ امنیت- بحمدالله مورد قبول و اعتماد هستند و البته باید مراقبت کنند.رهبر معظم انقلاب اسلامی یادآور شدند: ملت ایران دشمن دارد. در مقابل دشمن، چهره‌ ملت باید حاکی از عزم، تصمیم راسخ و اعتماد به نفس و سکینه و آرامش باشد.

**انضباط مردمی خیلی مهم است؛ هم قبل از انتخابات، هم بعد از انتخابات

رهبر انقلاب معظم انقلاب تاکید کردند: انضباط مردم خیلی باارزش است؛ هم قبل از انتخابات، هم روز انتخابات و هم بعد از انتخابات. این انضباط و پایبندی مردم به نظم و قانون خیلی مهم است؛ این همان چیزی است که بسیاری از کشورها این را ندارند و ملت ما نشان می‌دهد که این را داراست و از تجربه‌های گذشته یاد گرفته است.حضرت آیت الله خامنه ای تصریح کردند: ملت ایران تجربه کرده است که این انضباط چقدر به نفع اوست و بی‌انضباطی و بی‌قانونی چقدر برایش مضر است.ایشان، روز انتخابات را برای نظام جمهوری اسلامی روز جشن، شادی و شور دانستند و افزودند: در بحث‌های انتخاباتی گاهی یک حرف‌هایی زده شد که شایسته‌ ملت ایران نبود؛ لکن حضور ملت ایران همه این مسائل را حل خواهد کرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کردند: فضای آزادی را جمهوری اسلامی به ما داد؛ اگرچه بعضی ناسپاسی می‌کنند و از همین فضای آزاد استفاده می‌کنند و آزادی را نفی می‌کنند؛ این ناشکری است.حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: در کشور بحمدالله فضای آزاد هست، فضای حضور مردم هست، فضای تأثیر رأی مردم در انتخاب رئیس‌جمهوری و مدیران شهری هست؛ این خیلی با ارزش است.ایشان ادامه دادند: ملت‌هایی که در منطقه ما دولت‌هایشان تحت‌الحمایه رژیم آمریکا هستند، حسرت انتخابات را می‌خورند؛ برایشان یک رویاست که وارد صحنه بشوند، چند نفر با هم بر سر ریاست اجرایی کشور رقابت کنند، بعد مردم حق داشته باشند انتخاب کنند.
این خبر در حال تکمیل است.