دارندگان قبوض ودیعه حج تمتع اطلاعات خود را تکمیل کنند

سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه از ودیعه گذاران حج تمتع خواست از طریق سامانه حج نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند. به منظور ساماندهی اولویت ها، اطلاعات و ارتباطات، از دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع دعوت می شود از صبح روز دوشنبه ۱۴ آبان ماه، نسبت به تکمیل اطلاعات خود در […]

سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه از ودیعه گذاران حج تمتع خواست از طریق سامانه حج نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند. به منظور ساماندهی اولویت ها، اطلاعات و ارتباطات، از دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع دعوت می شود از صبح روز دوشنبه ۱۴ آبان ماه، نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه رزرو حج سازمان حج و زیارت به نشانی reserve.haj.ir اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: هدف از این فراخوان آن است که دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج، اطلاعات شخصی خود را در این سامانه تکمیل، اصلاح و به روز رسانی کنند تا ضمن ساماندهی کلی اولویت های باقیمانده برای تشرف، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارت با آنان، اطلاع رسانی نسبت به اولویت ها، برنامه های آموزشی و توجیهی و ثبت تغییرات بعدی احتمالی امکان پذیر شود.سازمان حج و زیارت اعلام کرد: به تناسب سهمیه تعیین شده در هر سال، اولویت های تشرف، به ترتیب اولویت در همان سال اعلام می شود. بر همین اساس اولویت های تشرف به حج سال ۱۳۹۸ به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.