مدیرعامل تامین اجتماعی در اهواز : طرح بیمارستان امیر کبیر اهواز تا دو ماه دیگر باید به بهره برداری برسد

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی حیاط خلوت هیچ گروه اقتصادی و سیاسی نیست و با حاکمیت و تدبیر سازمان اداره می شود.سید تقی نوربخش چهارشنبه در آیین راه اندازی ساختمان های جدید اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان در اهواز اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی، در […]

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی حیاط خلوت هیچ گروه اقتصادی و سیاسی نیست و با حاکمیت و تدبیر سازمان اداره می شود.سید تقی نوربخش چهارشنبه در آیین راه اندازی ساختمان های جدید اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان در اهواز اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی، در جنگ تمام عیار اقتصادی، در خط مقدم ایستادگی است. وی با بیان اینکه برنامه راهبردی و استراتژیک این سازمان تدوین شده گفت: سازمان تامین اجتماعی، یک سازمان با ثبات و از منظر تمام مسئولان یک سازمان پاک دست، با برنامه و قانون مدار است.

82156728-70878220

وی ادامه داد: در بعد پاکدستی تمام بنگاه های اقتصادی زیر مجموعه این سازمان هم اکنون با یک منطق صحیح اقتصادی و دور از فرآیندهای سیاسی و لابی گری فعالیت می کنند. وی مهمترین تولید این سازمان را ایجاد امنیت اجتماعی عنوان کرد و افزود: در سال 95 نخستین سال بودجه و برنامه راهبردی در سازمان تامین اجتماعی اتفاق افتاد و پارسال این سازمان برتر در تعامل با قانون مداری بود. وی در ادامه گفت: در هفته تامین اجتماعی، 40 پروژه بیمه ای، درمانی و اقتصادی در 18 استان کشور به بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است. وی افزود: سیاست این سازمان، عدالت در حوزه خدمات درمانی، بیمه ای و اقتصادی است و بیشتر این پروژه ها در مناطق دور افتاده و محروم آغاز شده است. وی اظهارکرد: در دولت یازدهم بسیاری از پروژه ها از جمله در زابل، بیرجند، ایلام و خوزستان پس از سال ها توقف به بهره برداری رسید که البته محرومیت استان نیازمند تلاش بیشتر سازمان است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ابراز امیدواری کرد: در دو ماه آینده در اهواز، طرح بیمارستان امیر کبیر اهواز به بهره برداری برسد تا سطح خدمات را در این استان کامل کنیم. وی در خصوص فعالیت های تامین اجتماعی در زمینه اقتصاد مقاومتی به عنوان نسخه شفابخش فعالیت های اقتصادی کشور گفت: در این راستا سازمان گام های بزرگی برداشته و بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب که کارگاه های آنها دارای مشکل از جمله اقداماتی است که کارگاه ها را از حالت رکود خارج می کند. نوربخش در ادامه گفت: پرداخت متمرکز مستمری مستمری بگیران در حال انجام است و هفته آینده بطور رسمی بهره برداری می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: سامانه CRM(ارتباط با مشتریان)سازمان برای ارتباط با مخاطب و بهره گیری از نظر شرکای اجتماعی نیز به بهره برداری می رسد و همچنین اتصال بخش درآمد و مالی سازمان به انضباط مالی سازمان کمک می کند. وی گفت: همچنین حذف دفترچه از مراکز درمانی در این هفته پس از تلاش دو ساله به صورت آزمایشی در تهران انجام می شود. مدیرعامل تامین اجتماعی از روز سه شنبه وارد خوزستان شد و سی تی اسکن بیمارستان 17 شهریور آبادان را بهره برداری کرد و امروز نیز به مناسبت هفته تامین اجتماعی، ساختمان جدید اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان با 19 هزار و 612 متر مربع عرصه و هفت هزار و 900 متر مربع اعیان راه اندازی شد.