سرهنگ موسوی : ارتقا نيافتن دانش جامعه در زمينه آسيب ها، حلقه پنهان عرصه هاي پزشكي و پليسي است

معاون اجتماعي نيروي انتظامي خوزستان گفت: ارتقا نيافتن دانش مردم نسبت به آسيب ها در حوزه هاي حيثيتي، اخلاقي، امنيتي و سلامتي، به عنوان يك حلقه پنهاني، از دغدغه هاي عرصه هاي پليسي و پزشكي است. به گزارش ايرنا سرهنگ سيد رحمان موسوي سه شنبه در همايش تجليل از فعالان و خيران عرصه سلامت در […]

معاون اجتماعي نيروي انتظامي خوزستان گفت: ارتقا نيافتن دانش مردم نسبت به آسيب ها در حوزه هاي حيثيتي، اخلاقي، امنيتي و سلامتي، به عنوان يك حلقه پنهاني، از دغدغه هاي عرصه هاي پليسي و پزشكي است. به گزارش ايرنا سرهنگ سيد رحمان موسوي سه شنبه در همايش تجليل از فعالان و خيران عرصه سلامت در سرسراي شهداي دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز اظهار كرد: متاسفانه در كشور ما بويژه خوزستان اين موضوع به خوبي مشهود است كه نداشتن دانش و آگاهي، باعث ابتلاي مردم به آسيب هاي امنيتي و حوزه سلامتي مي شود.

82050510-70679319

وي افزود: اگر اطلاع رساني به شكل سازماندهي و منسجم به مردم ارائه شود در حوزه هاي سلامت و امنيت كمتر دچار مشكل مي شويم. سرهنگ موسوي با اشاره به اينكه امروز فضاي سايبري به گونه اي است كه همه را تهديد مي كند ادامه داد: در بررسي پرونده ها مشخص شده افراد مراجعه كننده به پليس فتا يا نيروي انتظامي افراد باسواد و با جايگاه حقوقي يا حقيقي با وجاهت بالايي بوده اند، بنابراين از مسئولان دانشگاه انتظار مي رود كارگاه هاي آموزشي با حضور پليس فتا برگزار شود.

وي گفت: پليس و پزشكان دلسوزان صادقي در جامعه هستند كه در جهت صحت، سلامت، تامين امنيت و آرامش جامعه تلاش مي كنند. وي اضافه كرد: نيروي انتظامي در عرصه هاي علمي، فرهنگي، اجتماعي و امنيتي، گام هاي سازنده اي برداشته و در تلاش است پاسخگو، نقد پذير، راهگشا و دلسوز مردم باشد و جامعه را از آسيب هاي تهديد كننده حفظ كند. رئيس مجمع خيرين سلامت خوزستان نيز گفت: از آنجا كه بيماري هاي غير واگير شيوع بيشتري پيدا كرده در نتيجه براي تامين هزينه هاي بيماران به كمك خيرين نيازمند هستيم. كاظم شايسته ادامه داد: خيرين بايد اعتماد سازي كرده و به وعده هاي خود به خوبي عمل كنند. در اين آئين از 28 خير و 58 فعال عرصه سلامت در خوزستان تقدير شد.