مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان:بیش از 9 هزار مسافر بیمار درمان شدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از روز 25 اسفند 94تا 9 فروردین جاری، 9 هزار و 26 نفر مسافر بیمار توسط هلال احمر این استان تحت درمان سرپایی قرار گرفتند. علی خدادادی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه پایگاه های جمعیت هلال احمر خوستان از روز […]

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از روز 25 اسفند 94تا 9 فروردین جاری، 9 هزار و 26 نفر مسافر بیمار توسط هلال احمر این استان تحت درمان سرپایی قرار گرفتند. علی خدادادی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه پایگاه های جمعیت هلال احمر خوستان از روز 25 اسفند 94 در خوزستان فعال شده بیان کرد: همچنین در این مدت در 24 مورد حادثه جاده ای در خوزستان سه مصدوم توسط امدادگران هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند و هشت نفر تحت درمان سرپایی قرار گرفتند.

82015730-70616544

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر خوزستان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس نیز خدمات ارائه می دهد افزود: 12 نفر از مسافران راهیان نور نیز که دچار آسیب شده بودند توسط جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند. وی گفت: دو درمانگاه درمانی و امدادی در دهلاویه و فکه مستقر شده که به زائران راهیان نور خدمات ارائه می دهند. خدادادی افزود: بالغ بر دو هزار و 800 نفر نیز از خدمات ایستگاه سلامت هلال احمر بهره مند شدند. وی گفت: در این مدت یک هزار و 847 نفر از مسافران نوروزی توسط جمعیت هلال احمر خوزستان اسکان داده شدند. مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: در حدود یک هزار و 563 نفر از داوطلبان جوان جمعیت هلال احمر خوزستان در طرح ایمنی و سلامت مسافران شرکت و آموزش لازم را فرا گرفتند. وی اضافه کرد: بالغ بر 36 پست امداد و نجات توسط جمعیت هلال احمر خوزستان در این استان راه اندازی شده که در این پست ها پزشکان و پیراپزشکانی مستقر شده اند که خدمات درمانی و دارویی رایگان به مسافران ارائه می دهند.