دعوت شهردار اهواز از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهم

عوت شهردار اهواز از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن.مهندس سید خلف موسوی شهردار اهواز طی پیامی از مردم شهیدپرور و ولایتمدار اهواز برای شرکت با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد. بسم الله الرحمن الرحیم 22 بهمن یادآور پیروزی حق بر باطل، جشن تحقق آرمان های استقلال طلبانه ملت مسلمان ایران و […]

عوت شهردار اهواز از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن.مهندس سید خلف موسوی شهردار اهواز طی پیامی از مردم شهیدپرور و ولایتمدار اهواز برای شرکت با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
22 بهمن یادآور پیروزی حق بر باطل، جشن تحقق آرمان های استقلال طلبانه ملت مسلمان ایران و شکوه آزادی و تبلور اراده الهی به رهبری امام راحل عظیم الشان ماست.فرازی مهم و سرنوشت ساز در تاریخ مبارزات ملت های آزاده و مستضعف که این روزها شاهد مجد، اقتدار و عظمت جهانی آن نهال و الگویی هستیم که امام خمینی (ره) با مجاهدت و ایثار برآورد و ملت وفادار ایران اسلامی با جانفشانی و ولایتمداری در راه رشد و بالندگی آن از هیچ کوششی فرونگذاشتند. انقلاب اسلامی امروز با رهبری حکیم فرزانه و رهبر شجاع و مدبر حضرت آیت الله العضمی امام خامنه ای در اوج اقتدار بین المللی و آرامش داخلی است. دشمنان همچنان با عداوت و دست یازی به ابزارهای دونی چون تحریم و آپارتاید علمی سعی در تضعیف این حرکت الهی دارند.

خوزستان مقاوم مظهر وفاداری و وفاداری به ارزش های انقلاب اسلامی است.اهواز سرافراز پرچم عزت و شرف این کشور را در سینه و جان خویش به اهتزاز درآورده است.فردا همه خواهیم آمد. دوشادوش تا دنیا بداند پیوند خوزستان و رهبری، خوزستان و انقلاب اسلامی و خوزستان و نظام مقدس جمهوری اسلامی گستنی نیست.بدون شک خوزستان فردا یکپارچه و متحد حماسه ای دیگر را رقم خواهد زد که در کتاب عظمت و دشمن ستیزی و ولایت مداری این مرز و بوم به ثبت خواهد رسید.

سید خلف موسوی
شهردار کلانشهر اهواز