سایه و کولر و دیگر هیــچ!

دکتر فاضل خمیسی : رانندگان اتومبیل بر سر اینکه در سایه ی تک درختی پارک کنند عرق ریزان با هم گلاویز میشوند، کولرها به دلیل شدت گرما از کار می افتند، تعمیرکاران کولر فرصت سرخارندن ندارند و قیمت تعمیر، سربه فلک میزند ، هیچ نظارتی هم بر این صنف نیست! ایستادن موتور کولر یا یخچالی […]

دکتر فاضل خمیسی : رانندگان اتومبیل بر سر اینکه در سایه ی تک درختی پارک کنند عرق ریزان با هم گلاویز میشوند، کولرها به دلیل شدت گرما از کار می افتند، تعمیرکاران کولر فرصت سرخارندن ندارند و قیمت تعمیر، سربه فلک میزند ، هیچ نظارتی هم بر این صنف نیست!
ایستادن موتور کولر یا یخچالی در این گرانی و گرما با ایستادن قلب پدر یا مادر خانواده تفاوتی ندارد و شاید بدتر!
دمای بالای ۵۰ دیگر نامش «گرما» نیست ، سوزنده است و داغی و بیماری. کسی یا کسانی که برای واردات کولر تعرفه میبندند یا به بهانه ی تولید داخل مانع ارزانی و وفور این کالای حیات بخش میشوند ، مـأموران جهنـمند که محل ماموریت را اشتباهی گرفته اند!
ای کاش میشد جلسه ی تعیین تعرفه و واردات وسایل سرمایشی را در ظهری از تیر یا مرداد در یکی از خیابان‌های لخت و عور اهواز تشکیل داد ، تا آنجا مشخص شود چند مرده حلاجند!!
دیگه از خطاب دادن به جناب و دکتر و مهندس بیزار شده ایم… بنابراین : آهای ، مردمی در این دیار دارند میسوزند.کولر و یخچال و … سیسمونی نوزاد نیست، نفس و زندگی است، واردات کولر را بدون تعرفه آزاد کنید.سایه و کولر و دیگر هیــچ