هشتمین همایش ملی چادرهای آسمانی در استان خوزستان

معاون فرهنگی اجتماعی استان خوزستان از برگزاری هشتمین همایش ملی چادرهای آسمانی با حضور مسؤولان و فعالان عرصه عفاف و حجاب و خانواده شهدای امنیت در ۲۰ تیر ماه در سالن همایش شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “دکتر حکیم عبداللهی” با اشاره به برگزاری هشتمین همایش […]

معاون فرهنگی اجتماعی استان خوزستان از برگزاری هشتمین همایش ملی چادرهای آسمانی با حضور مسؤولان و فعالان عرصه عفاف و حجاب و خانواده شهدای امنیت در ۲۰ تیر ماه در سالن همایش شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “دکتر حکیم عبداللهی” با اشاره به برگزاری هشتمین همایش ملی چادرهای آسمانی گفت: این همایش با هدف گرامیداشت هفته ملی عفاف و حجاب و همچنین تجلیل از فعالان عرصه عفاف و حجاب توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی استان خوزستان تأکید کرد: گفت وگو با فعالان عرصه عفاف و حجاب در وضعیت شناسی جامعه در حوزه عمل، نمایش عملکرد و محصولات حجاب و عفاف در حاشیه نمایشگاه از دیگر برنامه‌های همایش است که پلیس را در بعد نرم این مأموریت کمک خواهد کرد.

سرهنگ عبداللهی در خاتمه افزود: هشتمین همایش ملی چادرهای آسمانی سه شنبه ۲۰ تیرماه جاری در سالن همایش شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار خواهد شد.