آمارها حاکی از افزایش نرخ بیکاری در خوزستان!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: آمار رسمی بیکاری در خوزستان در فصل گذشته ۱۱.۶ درصد بوده که حدود ۲ درصد از میانگین کشوری بالاتر است. علی اصغر رشنودی با تاکید بر اینکه رفع مشکل بیکاری در خوزستان نیازمند همکاری و همت جمعی است، اظهار کرد: آمار افراد بیکار واقعی در خوزستان در […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: آمار رسمی بیکاری در خوزستان در فصل گذشته ۱۱.۶ درصد بوده که حدود ۲ درصد از میانگین کشوری بالاتر است. علی اصغر رشنودی با تاکید بر اینکه رفع مشکل بیکاری در خوزستان نیازمند همکاری و همت جمعی است، اظهار کرد: آمار افراد بیکار واقعی در خوزستان در صورت ساماندهی افرادی که با وجود دریافت حقوق و بیمه خود را بیکار معرفی می‌کنند، ۲۰۰ تا ۲۱۰ هزار نفر است

همچنین براساس نتایج طرح آمارگیری نیروی کار در سال ١۴٠١ نرخ بیکاری در چهار استان آذربایجان غربی، اردبیل، کرمان و یزد از ۲ رقمی در یک سال به تک رقمی رسید .

همچنین بررسی روند تغییرات حاکیست که کمترین نرخ بیکاری در بین استان ها به سه استان سمنان با ۶.۴ درصد، زنجان با ۶.۷ درصد و ایلام با ۷ درصد اختصاص دارد.

خوزستان با دارا بودن ثروت های فراوان از جمله آب، خاک، نفت ، گاز، پتروشیمی ، بندر ، معدن،فولاد و … در بین ۴ استان دارای بیشترین نرخ بیکاری است!