دستگیری عامل شهادت مدافع امنیت “اکبر جعفری‌فر” در “حمیدیه”

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری شرور مسلح و عامل شهادت مدافع امنیت “اکبر جعفری‌فر” در شهرستان حمیدیه خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حجت الله سفید‌پوست” با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان حمیدیه با انجام اقدامات تخصصی یک شرور مسلح را شناسایی کردند. وی […]

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری شرور مسلح و عامل شهادت مدافع امنیت “اکبر جعفری‌فر” در شهرستان حمیدیه خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حجت الله سفید‌پوست” با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان حمیدیه با انجام اقدامات تخصصی یک شرور مسلح را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با رصد دقیق اطلاعاتی شرور مسلح که دارای چندین فقره سابقه کیفری بود را در یکی از روستاهای شهرستان حمیدیه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی مقتدرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ارتکاب شرارت‌های متعدد طی سال‌های اخیر از جمله به شهادت رساندن شهید مدافع امنیت “اکبر جعفری‌فر”، آدم ربایی، سرقت‌های مسلحانه و به‌عنف، قدرت‌نمایی با سلاح و بیش از ۲۰ فقره تیراندازی‌ که منتهی به خسارت به افراد و اموال دولتی و عمومی در شهرستان‌های اهواز، شادگان، سوسنگرد،حمیدیه و شوش شده، اعتراف کرد.

سرهنگ سفیدپوست بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار صادره روانه زندان شد.

شایان ذکر است؛ شهید “اکبر جعفری‌فر” مورخ ۱۸ مهر ماه سال ۱۳۸۶ مصادف با ۲۸ ماه مبارک رمضان در درگیری با اشرار مسلح در شهرستان اهواز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.