دوران خوشی گذشت ،حال میهن، ملت و اقتصادمان را خوب کنید

محمدرضا چمن نژادیان :احاد ملت دعدغه دار و محروم می گویند دلسوزان و مدعیان مدیریت و خدمت چرا معطلید؟ چهل سال چپ و راست تان، اصلاحاتی و انقلابی تان و… آمدیدو رفتید، یکروز مان بهتر از روز قبل نشد.چرا؟ بفرمایید: کُی می خواهید کار کنید؟ و برای کِی می خوهید کار کنید؟ و کَی می […]

محمدرضا چمن نژادیان :احاد ملت دعدغه دار و محروم می گویند دلسوزان و مدعیان مدیریت و خدمت چرا معطلید؟ چهل سال چپ و راست تان، اصلاحاتی و انقلابی تان و… آمدیدو رفتید، یکروز مان بهتر از روز قبل نشد.چرا؟

بفرمایید: کُی می خواهید کار کنید؟ و برای کِی می خوهید کار کنید؟ و کَی می خواهید حالمان را خوب کنید؟حتماً برخی می فرمائید آخرت خوب می شود؟ نه!!!؟ مگرآخرتمان در این دنیای خراب شده نباید ساخته شود؟ اگه نخواهیم کِی را باید ببینیم؟ نه جانم!!! دنیایمان را بیش از این خراب نکنید حالمان را خوب کنید آخرت پیشکش باد.

بابا الکی خوشی بس است،حال میهن مان، ملت مان و اقتصادمان وخیم و خراب است،کرونای بی صاحب هم قوز بالاقوز شد، مردم می گویند گور بابای چپ، راست ، انقلابی واصلاحاتی .. شرق و غرب …و همه، خوب است؟.تاجزاده ها و زاکانی ها هم با شکم سیر روی نعش مردم دارند پُز اصلاحات و اتقلابیگری می دهند، عده ای از ما و ملت هم الکی خوشیم.بابا لعنت خدا بر مخالفان مبارزه با فساد، آقازاده ها و ژن برتری های چپ و راست.

لیکن مملکت داری بدون حساب و کتاب و پاسخگویی شفاف ارکان حاکمیت آن و مرکز نشینان که اکثریت فسادها در محاکمات اخیر آنجاها پیدا شده اند،مگر ممکن است؟حال که برجام را گفتید بد،خوب درست ما میگیم بد ودیگه نیست. چرا چرخهای زندگی نمی چرخند؟ چرا دلار نیست؟ چرا کنایه است به اروپا که بد عهد است… گور بابای همشون که چوب لای چرخهای انقلاب می گذاشتند؟

حال که مجلس را با رد صلاحیتهای گسترده بعضاً به زور و به بهانه های واهی یکدست و قروق بعضی انقلابی های تازه به دوران رسیدها کرده اید.!!! ظریف را بر کنار نمایید و دولت را استیضاح کنید تا هر چه زودتر وضع مملکت و مردم خوب شود!!! و موانع از سر راه پیشرفت ها و رفاه مردم برداشته شود.کور را گفتند چه می خواهی گفت دو چشم روشن…منتظر چه هستند؟ولی اگر باز حال مملکت، ملت واقتصاد خوب نشد چی؟

مگه خارج از کره ی زمین کسی برای ارتباط به غیر از چین و روسیه و… ونزوئلا…هستند.؟ که الان مستحکم ترین روابط با آنان وجود دارد.چرا روابط با روسیه و چین حال مملکت، اقتصاد و مردم را ذره ای خوب نمی کند؟پس حضرات بیایند،مشکلات داخل و خارج را انقلابی حل کنند لعنت بر منکر و مخالف آن باد.بابا مردم تو لجن دنبال نان هستند انصاف کجا رفت؟

 امثال زاکانی ها، تاجزاده ها و عده ای گدای و گرسنه ی شهرستانی قلم بدست پا بر شانه ی و گرده ی رای مردم و تفکرات آرمانی در باغهای رانتی بهشتی هپروتی مرکز نشسته اند، و روی نعش مردم با رانت و لابی قدرت و ثروت پُز اصلاحات و انقلابیگری می دهند. اگه راست می گویید و باور به خوب شدن حال ملت دارید !!!بجنید،برای رفع تحریم، رفاه حال ملت و اجرای برنامه هایتان انقلابی و شلاقی دولت غیر انقلابی و کُندرو را ساقط کنید. دیر شد، خانواده ها، بچه ها و جوانان ملت دارند افسرده ، بی هویت وخودکشی می کنند… آتها را تجات دهید