دکتر ساری : شریعتی با بلیط اصلاح طلبان استاندار شد ولی به اصولگرایان تکیه کرد

شریعتی با بلیط اصلاح طلبان استاندار شد ولی به اصولگرایان تکیه کرد. دکتر علی ساری نماینده اصلاح طلب اهواز : در برخی از حوزه های خوزستان نقدهای درستی به بستن لیست امید وارد است.برخی به غلط فکر می کنند که فاصله گرفتن از فراکسیون امید باعث تاییدات شان در جاهای دیگر می شود!.این که برخی […]

شریعتی با بلیط اصلاح طلبان استاندار شد ولی به اصولگرایان تکیه کرد. دکتر علی ساری نماینده اصلاح طلب اهواز : در برخی از حوزه های خوزستان نقدهای درستی به بستن لیست امید وارد است.برخی به غلط فکر می کنند که فاصله گرفتن از فراکسیون امید باعث تاییدات شان در جاهای دیگر می شود!.این که برخی فکر می کنند قادرند اصلاح طلبان را حذف کنند اشتباه است و این هم که برخی به خاطر عدم احراز شرایط شرکت در انتخابات از اصلاح طلبان فاصله بگیرند اشتباه تر.

نماینده اهواز افزود : بارها گفته ام که متانت خاتمی و مرحوم آیت الله هاشمی کمتر در میان سیاسیون وجود دارد.من شریعتی را انسان وارسته و فرهیخته ای می دانم اما این برای تصدیگری استان کافی نیست. دیدگاه سیاسی شریعتی نسبت به مسایل استان خیلی ضعیف است. ایشان موقعیت خودش را به عنوان استاندار خوزستان درک نکرده است.اگر استاندار خوزستان به مسایل با نگاه کلان می نگریست اقتدار استانداری را اندک نمی دید.با صراحت می گویم که اگر پشتوانه سیاسی اصلاح طلبان نبود موفق نمی شدم.شریعتی بازی سیاسی را خوب بلد است با بلیط اصلاح طلبان استاندار شد ولی به اصولگرایان تکیه کرد.