طلسم بلدیه پس از ۸ روز شکست ؛ چهل و پنجمین شهردار اهواز با ۱۳ رای انتخاب شد

طلسم بلدیه پس از ۸ روز شکست ؛ چهل و پنجمین شهردار اهواز با ۱۳ رای انتخاب شد.در دومین نشست رسمی شورای شهر و پس از پایان فرآیند رای گیری جهت تصدی شهرداری اهواز، منصور کتانباف‌نسب با کسب ۱۳ رای به عنوان شهردار اهواز انتخاب شد.کتانباف چهل و پنجمین شهردار اهواز و دومین شهرداری است […]

طلسم بلدیه پس از ۸ روز شکست ؛ چهل و پنجمین شهردار اهواز با ۱۳ رای انتخاب شد.در دومین نشست رسمی شورای شهر و پس از پایان فرآیند رای گیری جهت تصدی شهرداری اهواز، منصور کتانباف‌نسب با کسب ۱۳ رای به عنوان شهردار اهواز انتخاب شد.کتانباف چهل و پنجمین شهردار اهواز و دومین شهرداری است که پس از سید عبدالصمد مهدوی با رای اجماعی پارلمان شهری انتخاب می شود. وی پیش از این به مدت دو سال مسئولیت شهرداری اهواز را بعهده داشت.

کتانباف شهردار اهواز در صحن علنی شورا: با اجماع و رأی کامل شورا، بار سنگینی بر دوش بنده گذاشته شد. اهواز جای کار بسیار دارد و حتما در این مسیر به کمک شورا و مردم نیاز خواهم داشت.همه همت خود را برای افزایش کیفیت زندگی در اهواز خواهم بست. امیدوارم با برنامه های در نظر گرفته شده، با سرعت شتابانی به سوی بهبود وضعیت شهر حرکت کنیم.