الباجی در نامه ای به استاندار خوزستان خواستار افزودن یک روز به تعطیلات عید فطر در استان شد

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به استاندار خوزستان ضمن بیان شرایط آب و هوایی و ضرورت فراهم ساختن زمان مناسب در راستای اجرای سنت ها و دید وبازدیدهای خواهان افزودن یک روز دیگر به تعطیلات عید سعید فطر در خوزستان شد. متن نامه مهندس الباجی به شرح زیر است […]

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به استاندار خوزستان ضمن بیان شرایط آب و هوایی و ضرورت فراهم ساختن زمان مناسب در راستای اجرای سنت ها و دید وبازدیدهای خواهان افزودن یک روز دیگر به تعطیلات عید سعید فطر در خوزستان شد. متن نامه مهندس الباجی به شرح زیر است :

بسمه تعالی
جناب آقای دکتر شریعتی
استاندار محترم خوزستان
باسلام و تحیت

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات جنابعالی در ماه مبارک رمضان ، انگونه که مستحضر هستید ، عید سعید فطر هم از جنبه دینی و هم رسوم و سنت های دیرینه همواره از جایگاه ویژه ای در میان مردم خوزستان بدلیل دلبستگی آنان به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برخوردار است و از دیرباز شاهد برپایی مراسمات خاص و دید و بازدیدها در جهت صله رحم و تحکیم مودت و محبت میان اقوام مختلف ساکن در خوزستان بویژه مردم عرب ولایتمدار می باشیم.

در سالجاری باتوجه به تقارن عید سعید فطر با آغاز فصل تابستان و شدت گرما که باستناد گزارش های سازمان هواشناسی دمای استان تا بیش از ۵۰ درجه طی روزهای اخیر رسیده و حتی موجبات قطعی جریان برق در نقاط مختلف شهر اهواز و در نتیجه اعلام شرایط ویژه برای زمان فعالیت ادارات و سازمان ها از سوی استانداری خوزستان گردید ، بی شک مردم خوزستان برای اجرای سنت ها و اداب مربوط به عید و همچنین انجام دید و بازدیدها بدلیل شدت گرما با مشکلات و مشقت های فراوانی روبرو خواهند بود.

لذا از جنابعالی بعنوان رییس ستاد بحران استان انتظار می رود در راستای رفاه حال شهروندان و از سویی ایجاد شرایط بهتر برای اجرای آیین های مربوط به عید سعید فطر و فراهم ساختن بستری برای گسترش نشاط ، شادابی و شادمانی در میان شهروندان خسته و رنجور از گرمای طاقت فرسا و سایر معضلات زیست محیطی و صرفه جویی در مصرف انرژی برق ، یک روز به تعطیلات عیدفطر در استان خوزستان افزوده و در قالب بخشنامه اداری به نهادها و سازمان های مربوطه ابلاغ گردد. بی شک همه نمایندگان مردم استان پشتیبان مسئولان در راستای تامین رفاه و نشاط شهروندان خواهند بود.

جواد الباجی
نماینده مردم اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی