حیصمی : اقدام احمدی نژاد یک پاردادوکس است/ اصلاح طلبان از فضای دو قطبی استقبال می کنند

واکنش دکتر حیصمی به کاندیداتوری احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم ؛اقدام احمدی نژاد یک پاردادوکس است/ اصلاح طلبان از فضای دو قطبی استقبال می کنند .دکتر عباس حیصمی از فعالان سیاسی اجتماعی استان خوزستان در واکنش به کاندیداتوری احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری گفت: تشکیلات اعتدال و توسعه و به طور […]

واکنش دکتر حیصمی به کاندیداتوری احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم ؛اقدام احمدی نژاد یک پاردادوکس است/ اصلاح طلبان از فضای دو قطبی استقبال می کنند .دکتر عباس حیصمی از فعالان سیاسی اجتماعی استان خوزستان در واکنش به کاندیداتوری احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری گفت: تشکیلات اعتدال و توسعه و به طور کلی اصلاح طلبان از فضای دو قطبی انتخابات استقبال می کنند.

عباس حیصمی در حاشیه اولین نشست کمیته بانوان مجمع مشورتی توسعه استان خوزستان که عصر امروز، چهارشنبه در اهواز برگزار شد، افزود: معتقدم اقدام احمدی نژاد یک پاردادوکس و خلاف ادعای ولایی بودنشان است. چون رهبری صراحتا اعلام کردند که ایشان وارد نشوند.یعنی نصیحت کردند که نیایند. البته شاید کسانی که پس پرده به ایشان مشاوره می دهند، اعتقاد به دو قطبی کردن فضای انتخاباتی دارند که در هر صورت تشکیلات اصلاح طلبان از این دو قطبی بودن استقبال می کنند.

حیصمی در مورد گمانه زنی ها برای ریاست ستاد انتخاباتی روحانی در خوزستان نیز گفت: دکتر روحانی معتقد است، چون در مقام رئیس جمهور قرار دارد، شایسته نیست قبل از ثبت نام ستاد تشکیل دهد و مثل بقیه به طور غیرقانونی اعلام موجودیت کند.طبیعتا، خیلی ها علاقمند هستند که برای دکتر روحانی کار کنند و مجموعه افرادی که بنا دارند به ایشان مشورت دهند در راه اندازی ستادها در حال سبک و سنگین کردن شرایط هستند. و تا هفته آینده ریاست ستاد دکتر روحانی نهایی خواهد شد.

وی در مورد توجه به قومیت های مختلف در استان ها نیز تشریح کرد: بی شک کشور ما یک ترکیبی است از قومیت های مختلف و کشوری با گلهای رنگارنگ قومی هستیم. هر فردی که بخواهد موفق باشد، شرطش این است که رعایت حقوق مردم را بکند و رعایت حقوق مردم یعنی رعایت حقوق اقوام های مختلف. به ویژه در استان هایی که تنوع قومی وجود دارد، جامعه این توقع را دارد که حقوق اقوام لحاظ شود.

گفتنی است، اولین نشست کمیته بانوان مجمع مشورتی توسعه استان خوزستان با حضور جاسم جادری به عنوان رئیس مجمع مشورتی خوزستان و رئیس ستاد دکتر روحانی در سال ۹۲ ، دکتر حیصمی، حجت الاسلام فیاضی، علی عماد، بانوان عضو مجمع و دیگر فعالان سیاسی اجتماعی در اهواز برگزار شد.