ساری خبر داد : بررسی جزئیات و مفاد لایحه برنامه ششم توسعه فردا در صحن مجلس آغار می شود

دبیر کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه کشور : بررسی لایحه برنامه ششم توسعه کشور فردا -یکشنبه- در مجلس شورای اسلامی آغاز می شود و نمایندگان در طول این هفته تا چهارشنبه جلسه علنی خواهند داشت.نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به دلیل بررسی لایحه برنامه ششم توسعه از یکشنبه تا چهارشنبه جلسه علنی […]

دبیر کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه کشور : بررسی لایحه برنامه ششم توسعه کشور فردا -یکشنبه- در مجلس شورای اسلامی آغاز می شود و نمایندگان در طول این هفته تا چهارشنبه جلسه علنی خواهند داشت.نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به دلیل بررسی لایحه برنامه ششم توسعه از یکشنبه تا چهارشنبه جلسه علنی خواهند داشت. دکتر علی ساری افزود : بررسی لایحه برنامه ششم توسعه هفته گذشته در کمیسیون تلفیق مجلس پایان یافت.

نماینده مرزدم اهواز افزود : احتمال دو شیفته بودن فعالیت مجلس در این هفته جهت بررسی لایحه برنامه ششم توسعه می رود .ساری اظهار داشت : نمایندگان مجلس همچنین در جلسات هفته جاری خود قرار است گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مورد لایحه احکام دائمی برنامه های توسعه کشور، اعاده شده از شورای نگهبان را نیز بررسی کنند. همچنین قرار است گزارش کمیسیون کشاورزی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از «شرکت کشت و صنعت کارون» و «شرکت توسعه نیشکر» و صنایع جانبی آن نیز در مجلس قرائت شود.

82349636-71254569