هرگونه نامه نگاری آقای عارف با وزیر راه و شهرسازی درباره استعفای وی تکذیب می شود

مدیر روابط عمومی رئیس فراکسیون امید مجلس هرگونه نامه نگاری وی با وزیر راه و شهرسازی مبنی بر درخواست استعفایش را تکذیب و تاکید کرد که تاکنون آقای عارف موضعی درباره استیضاح آقای آخوندی اتخاذ نکرده است. علیرضا خامسیان از رسانه ها خواست در شرایط حساس کنونی از انتشار اخبارمجعول و بی هویت خودداری کنند. […]

مدیر روابط عمومی رئیس فراکسیون امید مجلس هرگونه نامه نگاری وی با وزیر راه و شهرسازی مبنی بر درخواست استعفایش را تکذیب و تاکید کرد که تاکنون آقای عارف موضعی درباره استیضاح آقای آخوندی اتخاذ نکرده است. علیرضا خامسیان از رسانه ها خواست در شرایط حساس کنونی از انتشار اخبارمجعول و بی هویت خودداری کنند.

82348945-71253107

برخی ها از سایت ها و کانال های تلگرامی امروز مدعی شده بودند که محمدرضا عارف در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار استعفای وی شده است. این هفته طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی با 84 امضا از سوی هیات رییسه مجلس به کمیسیون عمران مجلس ارجاع داده و با حضور آخوندی بررسی شد. چهارشنبه این هفته گزارش رسمی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره سانحه برخورد قطارهای تبریز- مشهد و مشهد- سمنان با یکدیگر منتشر شد. در گزارش کامل این کمیسیون آمده است «عوامل ناشی از اشکالات ساختاری و نتیجه چندین دوره مدیریتی و عملکرد سال های متمادی ساختار زمینه ساز بروز سانحه بوده است».