سرلشکر جعفری: سپاه از تصمیم رهبری، دولت و مجلس در مورد برجام حمایت می کند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درمورد ادامه برجام پس از تمدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران گفت: سپاه بخشی از نظام اسلامی است و هرچه رهبری، دولت و مجلس تصمیم بگیرند سپاه هم عمل خواهد کرد. سردار سرلشکر محمدعلی جعفری صبح پنجشنبه در حاشیه جشنواره مالک اشتر بسیج که در مجموعه 5 آذر تهران برگزار […]

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درمورد ادامه برجام پس از تمدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران گفت: سپاه بخشی از نظام اسلامی است و هرچه رهبری، دولت و مجلس تصمیم بگیرند سپاه هم عمل خواهد کرد. سردار سرلشکر محمدعلی جعفری صبح پنجشنبه در حاشیه جشنواره مالک اشتر بسیج که در مجموعه 5 آذر تهران برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران درخصوص موضوع حضور نیروهای ایرانی در عراق گفت: نیروهای عراقی و حشدالشعبی، نیروهای بسیار توانمندی هستند که اکنون خودشان در موصل می جنگند و نیازی به حضور نیروهای ایرانی نیست؛ در حد محدود مستشاری ممکن است باشند اما به هیچ وجه نیروی ایرانی در موصل نداریم.

وی ادامه داد: البته جهان اسلام نیاز به کمک و پشتیبانی دارد و با توجه به اینکه این قائله تکفیری‌ها به زودی تمام نمی‌شود، ممکن است بعد از موصل به سمت سوریه بروند. سرلشکر جعفری افزود: جوانان زیادی از آنجا که جبهه مقاومت اسلامی را جبهه دفاع از انقلاب اسلامی‌دانند، مشتاق هستند در این میادین حضور یابند که البته اکنون این امکان فراهم نیست. فرمانده کل سپاه پاسداران در پاسخ به سوالی درباره بیانات رهبری معظم انقلاب در خصوص نقض برجام و اینکه واکنش سپاه به نقض برجام چه خواهد بود، گفت: سپاه بخشی از نظام اسلامی است و هرچه رهبری معظم، مجلس، دولت و مسئولان نظام، تصمیم بگیرند، سپاه به طور مطلق از آنان حمایت می‌کند و در آن چارچوب حرکت می‌کند.