امام خامنه ای : تمدید تحریم 10 ساله، قطعا نقض برجام است

رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه دولت کنونی آمریکا در قضیه توافق هسته‌ای تخلف های متعددی را انجام داده است، گفتند: تازه ترین آن تمدید تحریم 10 ساله است، اگر این تحریم بشود قطعا نقض برجام است و بدانند قطعا جمهوری اسلامی در برابر آن واکنش نشان خواهد داد. رهبرمعظم انقلاب اسلامی صبح چهارشنبه […]

رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه دولت کنونی آمریکا در قضیه توافق هسته‌ای تخلف های متعددی را انجام داده است، گفتند: تازه ترین آن تمدید تحریم 10 ساله است، اگر این تحریم بشود قطعا نقض برجام است و بدانند قطعا جمهوری اسلامی در برابر آن واکنش نشان خواهد داد. رهبرمعظم انقلاب اسلامی صبح چهارشنبه این مطلب را در در دیدار جمعی از فرماندهان بسیج و بسیجیان سراسر کشور بیان کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای بسیج را پدیده شگفت آور دوران انقلاب توصیف کردند و افزودند: امام خمینی(ره) از طرف پروردگار ملهم شده بود این پدیده را بوجود بیاورد. بدین معنا که سرنوشت انقلاب را به دست جوانها بسپارد. وی ادامه دادند: از برنامه‌های دشمن درمورد بسیج، «نفوذ» و «ایجاد خطوط موازی و رقیب درست کردن برای بسیج و افسران جنگ نرم» است؛ باید مراقب بود.فرمانده معظم کل قوا همچنین به راهپیمایی اربعین اشاره کردند و گفتند: راهپیمایی عظیم و باشکوه اربعین حقیقتا یک پدیده عظیم تاریخی و الهی است ونشان دهنده این است که این راه، راه عشق همراه بصیرت است. آیت الله خامنه ای افزودند: باید این نعمت را شکرگزاری کرد و شکرش به این است که آن روحیات، برادری، مهربانی و آن توجه به ولایت که در حال پیاده روی داشتید را حفظ کنید.