سلامی : برای مقابله با دشمن در هر سطحی آماده‌ایم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما امروز برای مواجهه با دشمن در هیچ سطحی نگرانی نداریم. قدرت شما مردم ایران باطل کننده سحر دشمنان است به طوریکه توطئه پیچیده دشمن برای سست کردن اعتقادات ما اثری ندارد. سردار حسین سلامی صبح امروز (شنبه) در جمع مردم شهیدپرور شهرستان خمینی شهر، اظهار کرد: […]

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما امروز برای مواجهه با دشمن در هیچ سطحی نگرانی نداریم. قدرت شما مردم ایران باطل کننده سحر دشمنان است به طوریکه توطئه پیچیده دشمن برای سست کردن اعتقادات ما اثری ندارد. سردار حسین سلامی صبح امروز (شنبه) در جمع مردم شهیدپرور شهرستان خمینی شهر، اظهار کرد: وقتی ما کتاب تاریخ مبارزات چهار دهه اخیر نظام و انقلاب و قدرت‌ها را ورق می زنیم، سرشار از پیروزی است. این حاصل فرهنگ جهاد و شهادت و تبعیت از ولایت فقیه است.

1451118697154_borna-ghasemi-15-th3

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران بعد از فوت امام راحل با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی دامنه نفوذ خود را در اقصی نقاط عالم اسلام گسترش داد به طوریکه امروز جبهه انقلاب، وسیع شده است. جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شکوفه‌های بیداری و حیات طیبه اسلامی در اقصی نقاط جهان اسلام جان گرفته است و مسلمانان از جاهلیت مدرن بیدار شده‌اند، به گونه‌ای که امروز می بینیم فضای تنفس استعمار در سرزمین‌های اسلامی تنگ شده است. سلامی اضافه کرد: امروز سراسر کشورهای اسلامی به میدان‌های جهاد علیه استکبار تبدیل شده و انصارالله یمن با تکیه بر آموزه‌های انقلاب با استکبار و آل سعود مبارزه می‌کند و بحرین که هنوز ناوگان پنجم آمریکا در آن مستقر است، علیه آمریکا قیام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از برکت انقلاب اسلامی و آموخته‌های آن امروز جای جای سرزمین‌های اسلامی جای امنی برای یهود و نصاری و استکبار نیست. همانطور که می‌بینید امروز عراق یک ساختار قدرتمند مانند بسیج دارد و تحولات میدانی تحت پیکره یک نیروی مردمی به نام الحشد الشعبی است و در شرق مدیترانه حزب الله لبنان پایه تحقیقاتش کابوسی برای رژیم صهیونیستی است. جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی امن‌ترین کشور جهان است به گونه‌ای که با وجود ناامن بودن خاورمیانه، ایران دارای امنیت مثال زدنی است. امروز موشک‌های ایران اسلامی سینه فضا را می‌شکافد و ماهواره‌هایمان به آسمان می‌رود و این به برکت خون شهیدان است.

سلامی افزود: ما امروز برای مواجهه با دشمن در هیچ سطحی نگرانی نداریم. قدرت شما مردم ایران باطل سحر دشمنان است به طوریکه توطئه پیچیده دشمن برای سست کردن اعتقادات ما اثری ندارد. وی اضافه کرد: امروز دشمن می‌خواهد نماز و حجاب را از جامعه ما بگیرد. استراتژی نمازگریزی و حجاب گریزی یک استراتژی خطرناک از سوی دشمن است اما حقیقت ماجرا این است که آنها نمی‌توانند قلب و دل جامعه ما را تسخیر کنند. جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تنها اسلام رمز سعادت، پیشرفت و رفاه ایران است. ما به فضل الهی برای فتح قله‌های بزرگتر پیش خواهیم رفت و دشمن در حال زوال است. سلامی اظهار کرد: امروز شاخص‌های زوال در امپراتوری آمریکا دیده می‌شود و آمریکا در حال از دست دادن تسلط خود بر جهان است. بدون شک صبح پیروزی نزدیک است اگر به خود و نه بر سلطه گران اتکا کنیم.