قائم مقام وزیر کشور: اگر لابی گری به منظور اجبار مدیران برای استفاده از افراد خاصی باشد شایسته نیست

قائم مقام وزیر کشور با بیان این که سیاست دولت فعلی به کارگیری افراد شایسته است گفت: لابی گری برای بکار گیری افراد شایسته در مسندهای دولتی مفید است. به گزارش ایرنا محمدحسین مقیمی روز سه شنبه در نشست خبری که در استانداری خوزستان با حضور جمعی از خبرنگاران استان برگزار شد اظهار کرد: برای […]

قائم مقام وزیر کشور با بیان این که سیاست دولت فعلی به کارگیری افراد شایسته است گفت: لابی گری برای بکار گیری افراد شایسته در مسندهای دولتی مفید است. به گزارش ایرنا محمدحسین مقیمی روز سه شنبه در نشست خبری که در استانداری خوزستان با حضور جمعی از خبرنگاران استان برگزار شد اظهار کرد: برای پیدا کردن افراد شایسته باید نظراتنخبگان را به کار گیریم .

82256058-71069570

وی اظهار کرد: اما اگر لابی گری به منظور اجبار مدیران برای استفاده از افراد خاصی است شایسته نیست بنابر این ما برای این که افراد شایسته تر را پیدا کنیم با صاحب نظران مشورت می کنیم. وی با اشاره به چگونگی عزل و نصب مدیران در دولت تدبیر و امید توضیح داد: سیاست ما انتخاب افرادی است که با سیاست های دولت همراه هستند و برنامه های دولت را می توانند اجرا کنند. قائم مقام وزیر کشور توضیح داد: علاوه بر شاخص های عمومی، پاکدست بودن و داشتن سلامت فکر و نیز علاقمند بودن به کار از دیگر شاخص های مورد توجه دولت برای به کارگیری افراد در پستهای دولتی است.

وی در خصوص معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری های کشور هم گفت: در بحث اجتماعی، شهرداری ها نقش بسیار مهمی به عهده دارند برای همین اگر شهرداری ها در مسایل اجتماعی ورود پیدا کنند و مردم را درگیر مسایل اجتماعی کنند بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود. وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون تبلیغات انتخاباتی زودتر از موعد نیز گفت: بخش های مردمی و سیاسیون همیشه کار سیاسی می کنند و محدودیتی برای این که فعالیت سیاسی بکنند نیز ندارند اما به طور کلی از اواخر آذر ماه وارد فاز انتخابات می شویم و ستادهای انتخاباتی تشکیل می شوند. قائم مقام وزیر کشور گفت: به مرور که به انتخابات نزدیک می شویم عزل و نصب ها را به صفر می رسانیم اما این بدان معنی نیست که اگر کسی تخلفی انجام داد با آن برخوردی نشود.

وی بیان کرد: دایما فرمانداران را زیر نظر داریم و عملکردشان بررسی می شود و با توجه به تحمل شرایط سخت توسط مردم باید ارباب رجوع ها توسط فرمانداران و مسئولان تکریم شوند. مقیمی با اشاره به رسم غلط تیراندازی ها در برخی مراسم ها در خوزستان توضیح داد: درباره تیراندازی در مراسم ها تصمیمات مهمی گرفته شده و دستگاه قضا در این خصوص فعال شده و قرار شده با افراد موثر و بزرگان طوایف گفت و گو شود. قائم مقام وزیر کشور روز سه شنبه با سفر به خوزستان ابتدا در جمع فرمانداران و بخشداران استان خوزستان سخنرانی کرد و سپس در شورای اداری حضور یافته و مطالبی را در این نشست بیان کرد.