ناطق نوری :«عبور از روحانی» حرف بی ربطی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، جمله منتسب به وی مبنی بر «عبور از روحانی در انتخابات آتی» را تکذیب کرد و گفت: نقل از بنده جعل و ساختگی است و رسما آن را تکذیب می کنم. علی اکبر ناطق نوری روز دوشنبه در حاشیه جشن بزرگ عید غدیر که در معاونت درمان و توانبخشی هلال […]

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، جمله منتسب به وی مبنی بر «عبور از روحانی در انتخابات آتی» را تکذیب کرد و گفت: نقل از بنده جعل و ساختگی است و رسما آن را تکذیب می کنم. علی اکبر ناطق نوری روز دوشنبه در حاشیه جشن بزرگ عید غدیر که در معاونت درمان و توانبخشی هلال احمر برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: یک جمله ای اخیرا از من نقل شده است که گویا بعدا تحلیل هایی نیز به آن اضافه شد و موافقان و مخالفانی در مورد آن اظهارنظر کردند.

82235858-71028438

وی ادامه داد: این جمله که گفته اند عده ای نزد بنده آمده اند و من به آن ها گفته ام بروید از روحانی بگذرید و گزینه دیگری انتخاب کنید؛ حرف بی ربطی است. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: گروهی نزد من آمدند و نظر دیگری داشتند و گفتم از اینجا که بیرون می روید دیگر این حرفتان را تکرار نکنید و حتما شماها که خود را طرفدار روحانی می دانید از ایشان دفاع و حمایت کنید. ناطق نوری تاکید کرد: بنده نیز نسبت به آقای روحانی نظر موافق دارم، دوست من هستند و ایشان را موفق می دانم و ان شاءالله در صحنه هستند و خواهند بود و من گزینه دیگری غیر از ایشان در ذهنم نیست.