دکتر ساری : لابی وزارت نفت و نقش مخرب برخی نمایندگان خوزستان در حذف نمایندگان اهواز از کمیسیون انرژی بی تاثیر نبود

شب گذشته و پس از پایان مراسم روضه خوانی در حسینیه نور الزهرا (س) ، نشست پرسش و پاسخ فعالان فرهنگی – اجتماعی با حضور آقایان دکتر علی ساری و مهندس جواد کاظم نسب (الباجی) با هدف بررسی آخرین مسائل مربوط به استان و مجلس برگزار شد. در این جلسه دکتر ساری با اشاره به […]

شب گذشته و پس از پایان مراسم روضه خوانی در حسینیه نور الزهرا (س) ، نشست پرسش و پاسخ فعالان فرهنگی – اجتماعی با حضور آقایان دکتر علی ساری و مهندس جواد کاظم نسب (الباجی) با هدف بررسی آخرین مسائل مربوط به استان و مجلس برگزار شد.

27

در این جلسه دکتر ساری با اشاره به برخی اقدامات مخرب در ممانعت از ورود نمایندگان اهواز به کمیسیون انرژی به تشریح این روند پرداخت و گفت : بدون تردید لابی وزارت نفت و برخی نمایندگان خوزستان در حذف نمایندگان اهواز از کمیسیون انرژی مجلس بی تاثیر نبود. متاسفانه برخی افراد راه یافته به کمیسیون انرژی هیچ اطلاع از مسائل مربوط به نفت و انرژی ندارند.

نماینده مردم اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون افزود : اصلا به ذهنم خطور نمی کرد که گرایش های سیاسی و امور فردی به این اندازه برای برخی نمایندگان اهمیت دارد که به راحتی متخصصین و کارشناسان این حوزه را کنار بگذارند اما در عوض کسانی با تحصیلات فقهی و الهیات در ترکیب کمیسیون قرار بگیرند.

دکتر ساری در ادامه اظهار داشت : بنده بعنوان یک نماینده طبق آیین نامه داخلی مجلس حق حضور در همه کمیسیون من جمله انرژی را دارم و تلاش می کنم با ارائه دیدگاههای کارشناسی تکالیف خود را انجام دهم . بدون تردید ابزار یک نماینده فقط در کمیسیون خلاصه نمی شود ،گرچه رایزنی های شدیدی از سوی دکتر لاریجانی ریاست محترم مجلس برای رفع این مشکل در حال انجام است و امیدوار هستیم راه ورود به کمیسیون انرژی هموار شود .

نماینده اهواز در پایان گفت : برخلاف تصور ، متاسفانه در رای دادن به اعضای کمیسیون ها اصلا به شایستگی ها و تحصیلات و تخصص توجه نمی شود و در کمیسیون انرژی صرفا بر خواسته وزارت نفت و گرایش های سیاسی عمل شد