نماینده مردم شوش : مدیریت استان به شخصی ناهماهنگ با قوه مقتننه سپرده شده است / وزارت کشور در نصب مدیران استان خوزستان تجدیدنظر کند

عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس از مدیریت مدیران استان خوزستان انتقاد کرد و گفت: مدیران این استان از پایین ترین سطح مردم سالاری دینی برخوردارند لذا ضرورت دارد در نصب آنها تجدیدنظر شود. سیدراضی نوری در نشست علنی امروز (دوشنبه، 20 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی به زویر کشور گفت: استان خوزستان استراتژیک […]

عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس از مدیریت مدیران استان خوزستان انتقاد کرد و گفت: مدیران این استان از پایین ترین سطح مردم سالاری دینی برخوردارند لذا ضرورت دارد در نصب آنها تجدیدنظر شود.

68219_Orig

سیدراضی نوری در نشست علنی امروز (دوشنبه، 20 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی به زویر کشور گفت: استان خوزستان استراتژیک ترین و حساس ترین و ثروتمندترین استان کشور است اما متأسفانه از حیث مدیریت در پایین ترین سطح مردم سالاری توسط شخصی ناهماهنگ با قوه مقننه مدیریت شده و دست به کارهای خارج از حوزه مدیریتی زده و با هیچ ضابطه ای نیز همسو نیست. نماینده مردم شوش و دانیال در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بی احترامی به افکار عمومی و انجام حرکات دور از شأن نظام اسلامی و تصمیمات خودسرانه از خود نشان داده که لازم است بررسی و پیگیری شود، متأسفانه مدیریت اشتباه روح مردم سالاری دینی را جریحه دار کرده است.

وی افزود: قداست استان خوزستان که به کربلای ایران معروف است؛ می طلبد تا توسط مدیران ولایت مدار و تأثیرگذار مدیریت شود، متأسفانه به نظر می رسد علی رغم تذکرات مکرر مسئولان ترتیب اثر نمی دهند. عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ضمن تأکید بر تجدید نظر در مدیریت استان خوزستان، به وزیر جهاد کشاورزی تذکر داد: مابه التفاوت فروش ذرت کاران شهرستان های شوش و دانیال پرداخت نشده و آنها را در امرار معاش خود با مشکل مواجه کرده است.