دکتر عارف: انتخاب آگاهانه مردم مسئولیت خطیری را متوجه منتخبین ملت می‌كند

منتخب اول مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پیامی به مردم ایران ، از حضور آنان در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی و خطاب به مردم، تصریح كرد : انتخاب آگاهانه شما مسئولیت خطیری را متوجه منتخبین ملت می‌كند. منتخب اول مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این پیام […]

منتخب اول مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پیامی به مردم ایران ، از حضور آنان در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی و خطاب به مردم، تصریح كرد : انتخاب آگاهانه شما مسئولیت خطیری را متوجه منتخبین ملت می‌كند.

82057364-70691923

منتخب اول مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این پیام ضمن قدردانی از استقبال مردم نقاط مختلف كشور از وی و نیز رای به اكثریت نامزدهای فهرست امید تاكید كرد: وظیفه منتخبین مردم در برابر مردم فهیم و با صلابت ایران بسیار سنگین است و باید در پاسخگویی به مطالبات به حق آنها از هیچ كوششی دریغ نكنند. بر اساس این گزارش در پیام محمدرضا عارف خطاب به مردم آمده است:بار دیگر با درك شرایط كشور و احساس وطیفه ملی در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران به مانند دور اول انتخابات مجلس دهم حماسه دیگری در 10 اردیبهشت خلق كردید.

وی خاطرنشان كرد: بر خود واجب می‌دانم ضمن سپاس فراوان از شما مردم خوب و حماسه ساز كشورم كه با حضور پرشور و با صلابت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران افزودید مراتب قدردانی خودم را از مردمان خونگرم استانهای تهران، گلستان،كردستان،مركزی،همدان،گیلان،زنجان،آذربایجان شرقی،فارس و خوزستان كه در سفرهای استانی‌ام من را مورد محبت و عنایت خود قرار دادند و به دعوت اینجانب و دیگر بزرگان جبهه‌ اصلاحات برای رای به كاندیداهای محترم لیست امید پاسخ مثبت دادند اعلام كنم.

عارف اضافه كرد:از هموطنان عزیز سایر استانها نیز كه بدلیل محدودیت زمانی توفیق زیارت آنها نصیبم نشد یك بار دیگر پوزش می طلبم. منتخب اول مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح كرد:بی شك انتخاب آگاهانه شما در انتخابات دور اول و دور دوم مجلس شورای اسلامی مسئولیت خطیری را متوجه منتخبین ملت می‌كند و وظیفه شرعی و اخلاقی همه منتخبین است كه در پاسخگویی به مطالبات بحق شما كه ولی نعمتان مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوید از هیچ كوششی دریغ نكنند.

وی ابراز امیدواری كرد:با تشكیل مجلس دهم و اولویت قرار دادن شعارهای اصلی اصلاح طلبان بویژه رونق اقتصادی با تاسی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و كاهش آسیب های اجتماعی و مقابله با فقر و فساد و تبعیض گام‌های موثری در حل مشكلات مردم فهیم كشورمان برداشته شود. مرحله دوم انتخابات مجلس دهم برای تعیین سرنوشت 68 كرسی این مجلس، 10 اردیبهشت جاری برگزار شد.