عارف در اجتماع دهها هزار نفر از مردم اهواز : شما را به خلق “حماسه حضور” در روز جمعه اینده فرا می خوانم

همزمان با آخرین روز تبلیغات مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه اهواز ، اجتماع بزرگ هواداران لیست امید با حضور دکتر محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نفر اول منتخبان تهران و همچنین مشارکت سه عضو ائتلاف امید در امانیه برگزار شد. به گزارش خبرنگار ما محمدرضا عارف خطاب […]

همزمان با آخرین روز تبلیغات مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه اهواز ، اجتماع بزرگ هواداران لیست امید با حضور دکتر محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نفر اول منتخبان تهران و همچنین مشارکت سه عضو ائتلاف امید در امانیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما محمدرضا عارف خطاب به دهها هزار نفر از مردم اهواز گفت : صمیمانه از حضور پرشور مردم خوزستان تشکر میکنم.شما را دعوت به خلق حماسه حضور در روز جمعه اینده میکنم.

دکتر عارف افزود : خواسته مردم بعد از خلق حماسه خرداد 92؛ تغییر در قوه مقننه و استقرار خرد گرایی بود. معاون اول دولت اصلاحات در ادامه با تبیین ابعاد حماسه خرداد 92 اظهار داشت : :مردم در حماسه 7 اسفند در پی استقرار خواستار مجلسی در راس امور بودند.برای عملیاتی کردن برنامه های اصلاحات در رونق بخشیدن به اقتصاد و رفع بیکاری نیاز به فراکسیون اکثریت در مجلس دهم بودیم

پیش از سخنان دکتر عارف ، مهندس عبدالرضا دسومی رییس ستاد اصلاحات اهواز در سخنان کوتاهی با بیان ابعاد تبعیض روا شده در حق جوانان این شهر در دوره دولت های گذشته گفت : جواانان این استان در نتیجه تبعیض مترتب برای یافتن لقمه ای نان به کشورهای بیگانه پناه میبرند.تا قبل از سقوط حزب بعث به جوانان این شهر برچسب تجزیه طلبی میزدند و اکنون تهمت وهابی گری نثار آنان می کنند.ظهور این پدیده ها نتیجه انتصابات تبعیض امیز و لابی گری ها بود.وی افزود : همه در برابر قانون برابر هستیم. همه باید از این انقلاب حمایت کنیم.

همچنین دکتر علی ساری :دوستان رقیب که مانع سخنرانی دکتر معین و حضور بنده در دانشگاه چمران شدند دانشجویان را به کمیته های انضباطی فرا می خوانند و خود به هیچ بند قانونی و نهاد انضباطی ملتزم نیستند. مردم فهیم ما با حضور خود روز جمعه به تمامیت خواهان می گوید ، تاراج اموال ملت بس است تاراج عزت ملت بس است

در ادامه مراسم مهندس جواد الباجی گفت : از همه می خواهم به تمامی لیست امید رای بدهند. الباجی با زبان عربی از همه طرفداران خواستار حضور حداکثری در انتخابات شد.

همچنین دکتر یوسفی عضو دیگر لیست امید در سخنان کوتاهی اعلام کرد : در فضای سیاسی کشور نیاز به گفتمان تعددی و دمیدن روح امید داریم. حق مردم استان خوزستان با این همه ثروت های خدادادی ؛فقر نیست. بعد از ادای دین به اسلام و تحمل حملات بمباران موشکی و شیمیایی دشمن حق ما ریزگردها نیست. در انتصابات و توزیع امکانات استان باید با رعایت اصل شایسته سالاری تعادل بین اقوام حفظ شود. 

IMG-20160427-WA0822 IMG-20160427-WA0829 IMG-20160427-WA0833 IMG-20160427-WA0848 IMG-20160427-WA0861 IMG-20160427-WA0900